حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه امروز با کار جهادی می‌توان بر مشکلات فائق آمد و در برابر تهدیدات دشمنان ایستاد، ابراز کرد: در سال گذشته آمریکا با تهدیدات وتحریم‌های گسترده خود جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داد، اما مردم نشان دادند که برسرپیمان خود با انقلاب هستند و پیروز وسربلند از عرصه این جنگ تحمیل شده اقتصادی برآمدند.
کد خبر: ۷۲۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸ 22 March 2019
امروز نیاز اساسی کشور مدیران و مسئولان کارآمد و معتقد به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش تسنیم، حاجی بابایی درجمع خبرنگاران با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و بیانات معظم‌له در جمع زائرین حضرت علی ابن موس الرضا اظهار داشت: امروز نیاز اساسی کشور، نیروها، مدیران ومسئولان کارآمد ومعتقد به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه امروز با کار جهادی می‌توان بر مشکلات فائق آمد و در برابر تهدیدات دشمنان ایستاد، ابراز کرد: در سال گذشته آمریکا با تهدیدات وتحریم‌های گسترده خود جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داد، اما مردم نشان دادند که برسرپیمان خود با انقلاب هستند و پیروز وسربلند از عرصه این جنگ تحمیل شده اقتصادی برآمدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم سوء مدیریت و ناکارآمدی و کم کاری مسئولان را برنمی‌تابند ودر برابر آن معترض هستند.

حاجی بابایی گفت: چطور می‌شود که مجلس آمریکا ۲۲۶ طرح را علیه جمهوری اسلامی ایران مصوب کند و در مجلس ما در شان این مردم و این نظام لایحه‌های ضدآمریکایی آماده ومصوب نشود. مقام معظم رهبری به درستی مجلس را مورد خطاب قرار دادند و در نقد عملکرد مجلس فرمودند: چرا مجلس قوانین انقلابی را مصوب نکرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی مصوبات مجلس باید گفت: مجاهدت، انقلابی گری، کارآمدی و عدالت‌خواهی حلقه مفقوده از مرعوبین و مرفهین است.

وی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ باید مجلس به گونه‌ای عمل کند که کاستی‌های سال ۱۳۹۷ را جبران کند و با تصویب قوانین عدالت محور وانقلابی در راستای جلب اعتماد عمومی گام بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار