حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجلال رضوی‌مهر با اشاره به اینکه حضور آیت‌الله شعبانی از الطاف خداوند برای جوانان استان همدان است ادامه داد: به امید خدا حضور ایشان وضعیت فرهنگی مطلوب برگرفته از منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۷۲۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ 12 March 2019
نایب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور آیت‌الله شعبانی در همدان باعث تقویت جبهه فرهنگی دفاع از انقلاب می‌شود گفت: به امید خدا حضور ایشان وضعیت فرهنگی مطلوب برگرفته از منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری را رقم خواهد زد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی‌مهر با بیان اینکه از مقام معظم رهبری تشکر کرده و بر دستان ایشان بوسه می‌زنیم که گره‌ها را می‌گشایند اظهار کرد: مقام معظم رهبری به موقع با تدبیر سیاسی، الهی و معنو‌ی‌شان قله‌ها را برای جهان اسلام فتح می‌کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان قله جهان اسلام تا به امروز با درایت و دوراندیشی کشتی انقلاب اسلامی را به ساحل پیروزی رسانده‌اند.

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه از جمله اقدامات مقام معظم رهبری توجه به اصل جوان‌گرایی در ائمه جمعه کشور است تصریح کرد: ایشان در استان همدان نیز الطاف الهی خود را شامل حال ما کردند و یکی از فضلای جوان، انقلابی، بابصیرت، مدیر، شجاع و دارای درایت و معنویت و همراه و همگام با جبهه ناب اسلام محمدی را به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان برگزیدند.

وی با اشاره به اینکه حضور آیت‌الله شعبانی از الطاف خداوند برای جوانان استان همدان است ادامه داد: به امید خدا حضور ایشان وضعیت فرهنگی مطلوب برگرفته از منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری را رقم خواهد زد.

رضوی‌مهر خاطرنشان کرد: با حضور آیت‌الله شعبانی جبهه فرهنگی دفاع از ولایت در استان تقویت خواهد شد و نماز جمعه دارای صفوف به هم فشرده با کثرت جمعیت خواهد بود.

وی گفت: این امام جمعه جوان می‌تواند با جذبه معنوی که در گفتار و کردار ایشان از نزدیک سراغ دارم موجب جذب نوجوانان و جوانان به نماز جمعه شود.

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حضور ایشان در استان ما را به یاد اوایل انقلاب خواهد انداخت که شاهد صفوف به هم پیوسته و وصف‌ناپذیر مردم در نماز جمعه بودیم.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله شعبانی از مبلغان نمونه کشوری در هیأت مذهبی بودند گفت: باید مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان از حضور ایشان استفاده کنند.

رضوی‌مهر با بیان اینکه امید داریم در اماکن فرهنگی، آموزشی و پژوهشی از فضلای جوان به عنوان مدیر و مدرس استفاده شود اظهار کرد: امیدوارم سامانه علمی، فرهنگی و سیاسی همدان به عنوان استان برتر در حوزه عملی کردن جوان‌گرایی و اجرای منویات مقام معظم رهبری پیشرو و الگو باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جریان بالنده و تمدن‌ساز است افزود: با عمل به منویات مقام معظم رهبری انقلاب در قلوب مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان نشر می‌کند.

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: امید است با حضور آیت‌الله شعبانی شاهد رجوع جوانان انقلابی از حوزه علمیه و دانشگاه به همدان باشیم.

وی ادامه داد: با حضور آیت‌الله شعبانی عده‌ای از علما در همدان رحل اقامت گزیده و با حضور در آن‌ها در مساجد و اجتماعات در استان، شاهد شکوه علمی و فرهنگی خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار