مصطفی رستمی بیان کرد: با همکاری سپاه و بسیج، بیش از ۸۰۰۰ دانش آموز در ۴ مرحله و بیش از ۲۰۰۰ دانشجو در ۴ مرحله از ۱۴ اسفند به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۷۲۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ 12 March 2019
فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: تمامی کاروان برادران به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حدود ۴۰۰۰ نفر از محلات و نیرو‌های بسیج تا تاریخ ۱۳ اسفند در قالب ۱۰ کاروان با ۶ اتوبوس راهی مناطق جنوب شده‌اند.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی که در این اردو اجرا می‌شوند، اظهار کرد: در تمامی یادواره‌ها، نمایش جذاب رزم شبانه که از ابتدای انقلاب تا مقابله با داعش را به نمایش می‌گذارد، اجرا می‌شود.

رستمی با بیان اینکه در تمام یادواره‌ها شبی با شهدا، روضه خوانی و روایت گری اجرا برگزار می‌شود، ت. صریح کرد: کاروان‌ها در ابتدا از یادمان فتح المبین در شوش بازدید می‌کنند، سپس به فکه رفته و شب را در اهواز سپری خواهند کرد و روز بعد به اروند و محل عملیت والفجر ۸ می‌روند و شب را در شلمچه می‌مانند، همچنین دانشجویان از جزیره بید مجنون نیز بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که تمایل دارند برای تحویل سال در شلمچه باشند، قبل ظهر در آنجا مستقر شوند، یادآور شد: هزینه این اردو برای افرادی که ثبت نام کردند با سه وعده صبحانه، نهار و شام ۱۹۰ هزار تومان و برای افرادی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند ۱۰۰ هزار تومان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار