حجت‌الاسلام حسن فاضلیان با بیان اینکه در رشد فرهنگی، ارتقای سطح علمی و افزایش دانش‌پژوهی نیاز به نیرو‌های جوان داریم گفت: از کسانی که ۴۰ سال برای انقلاب زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنیم و از آن‌ها انتظار داریم جای خود را به نیرو‌های تازه‌نفس دهند تا با روحی تازه در ادامه مسیر پیش رویم.
کد خبر: ۷۲۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 10 March 2019
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه در رشد فرهنگی، ارتقای سطح علمی و افزایش دانش‌پژوهی نیاز به نیرو‌های جوان داریم گفت: از کسانی که ۴۰ سال برای انقلاب زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنیم و از آن‌ها انتظار داریم جای خود را به نیرو‌های تازه‌نفس دهند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام فاضلیان با اشاره به بیانیه راهبردی رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «گام دوم انقلاب» که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتشر شد اظهار کرد: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی گام اول انقلاب را پشت سر گذاشت و در حال حاضر در گام دوم نیز باید بیش از پیش تلاش کرده و رو به جلو حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ سالگی انقلاب نه تنها زمان کهنگی و فرسودگی نیست که زمان تکامل است گفت: بعد از یک دوره کارشکنی، انواع تهدید‌ها و توطئه‌های دشمن انقلاب اسلامی چهل سالگی را پشت سرگذاشت تا گام دیگری در راستای پیروزی و موفقیت‌ها بردارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم انقلاب» تمام راهبرد‌ها را اقشار و گروه‌ها صادر فرمودند: افزود: ایشان با توجه به اهمیت موضوع برای نسل جوان و جامعه بانوان دستورالعمل ویژه‌ای صادر کرده‌اند.

وی گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند نیرو‌هایی که در این چهل سال تلاش کرده و انقلاب را به این منزل رسانده‌اند جای خود را به نیرو‌های تازه نفس بدهند تا گام بعدی توسط آن‌ها برداشته شود.

فاضلیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در گام جدید حرکت می‌کند و نیاز به نیرو‌های جدید دارد افزود: مقام معظم رهبری در هر زمینه‎ها بر بهره‌مندی از نیرو‌های جوان و تازه‌نفس، انقلابی و کاردان تاکید دارند.

وی با بیان اینکه در رشد فرهنگی، ارتقای سطح علمی و افزایش دانش‌پژوهی نیاز به نیرو‌های جوان داریم گفت: از کسانی که ۴۰ سال برای انقلاب زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنیم و از آن‌ها انتظار داریم جای خود را به نیرو‌های تازه‌نفس دهند تا با روحی تازه در ادامه مسیر پیش رویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در زمینه مدیریت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی نیاز به ورود جوانان است تا در ادامه نیز شاهد رشد و شکوفایی و بالندگی کشور باشیم.

وی با اشاره به جوانگرایی در حوزه ائمه جماعات و نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها افزود: رهبری در بسیاری از استان‌ها که سابقه خدمت نمایندگان مقام معظم رهبری بالا بود، جوانگرایی را مورد توجه قرار دادند تا در سایر بخش‌ها نیز شاهد چنین تحولی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار