آیت‌الله کاظم صدیقی با اشاره به اینکه از اقدامات دشمنان که بگذریم نفوذی‌های داخل هم برای نابودی انقلاب از تلاش کرده و می‌کنند گفت: مردم با وجود مشکلات و گرانی روز ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمدند و مشتی بر دهان یاوه‌گویان زدند.
کد خبر: ۷۲۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 10 March 2019
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمن در حال یارگیری و تهی کردن کشور از داخل است گفت: به جای حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی از شبکه‌های خارجی حمایت می‌شود.

به گزارش فارس، آیت‌الله صدیقی در بزرگداشت چهلمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت آیت‌الله العظمی آخوند ملاعلی معصومی همدانی (ره) اظهار کرد: مردم همدان انقلابی، عالم پرور و شهیدپرور هستند.

وی با بیان اینکه جایگاه علم و علما در خلقت حرف اول را می‌زنند افزود: پیامبر کتاب و حکمت را تعلیم داد و دل‌های آماده با این تعالیم حکیم شدند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ۴۰ سال با هویت دینی استمرار یافته است تصریح کرد: مردم ایران این انقلاب را با رهبری امام (ره) به اهتزاز درآوردند.

وی با اشاره به اینکه آماده کردن دنیا برای آخرت و جهت دادن به اقدامات در راستای اهداف الهی توسط انقلاب دنبال می‌شود ادامه داد: ۱۲۴ هزار پیامبر آرزوی تشکیل حکومت اسلامی را داشتند و همه سعی کردند طاغوت را براندازند و دین را حاکم کنند، اما موفق نشدند، چون خدا وعده داده که امام زمان را حکومت جهانی را تشکیل دهد که انقلاب اسلامی مقدمه آن است.

صدیقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک معجزه بود و ادامه آن هم معجزه است خاطرنشان کرد: ۴۰ سال همه دنیا با تمام توان و امکانات سعی کردند این نور را خاموش کنند، اما موفق نشدند.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات دشمنان که بگذریم نفوذی‌های داخل هم برای نابودی انقلاب از تلاش کرده و می‌کنند گفت: مردم با وجود مشکلات و گرانی روز ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمدند و مشتی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه همواره به منافقان داخلی مبتلا بوده و هستیم اظهار کرد: در این شرایط مردم حماسه ۲۲ بهمن را آفریدند که نشانه معجزه است.

وی با بیان اینکه امر ظهور امام زمان (عج) هم مانند غیبت، مرحله‌ای است تصریح کرد: این چند ساعت را باید با چنگ و دندان حفظ کرد تا صاحب خانه بیایند.

صدیقی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب نوبت عرض اندام جوانان است در ادامه سخنانش تأکید کرد: حوزه‌های علمیه را باید آباد کرد چراکه به عالم و هادی نیاز داریم در غیر این صورت آسیب می‌بینیم.

وی با بیان اینکه عمده شهدا اهل مسجد و پای منبر بودند خاطرنشان کرد: اگر این منبر‌ها نبود مگر می‌شد هشت سال با دنیا نبرد کرد؟

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به شخصیت آیت‌الله العظمی آخوندملاعلی معصومی همدانی (ره) گفت: ایشان را از نزدیک دیده بودم، با امام (ره) ارتباط نزدیکی داشتند.

وی با بیان اینکه وقتی آقای آخوند را دیدم متوجه شدم که با دیگران متفاوت است اظهار کرد: ایشان به من درس بزرگی داد و آموخت چگونه در محضر علما و بزرگان حاضر شوم.

صدیقی با بیان اینکه اول باید به معنویت و خودسازی پرداخت و بعد به کسب علم روی آورد تصریح کرد: باید خودسازی را در اولویت قرار داد.

وی با اشاره به اینکه اگر امام فریاد نمی‌کرد، امروز مسجد‌ها برچیده می‌شد ادامه داد: باید قدر انقلاب را دانست.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید در مسیر خودکفایی و توجه به دستاورد‌های انقلاب اسلامی حرکت کنیم گفت: به جای حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی از شبکه‌های خارجی حمایت می‌شود در صورتی که همین شبکه‌ها سال گذشته در کشور فتنه به پا کردند و قتلگاه جوانان شدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال یارگیری و تهی کردن کشور از داخل است تأکید کرد: حوزه‌های علمیه باید انقلابی باشند و دین خود را به شهدا ادا کنند، شهدا برای حفظ دین خون دادند پس حوزه‌هاِ علمیه باید این جایگاه را حفظ کنند.

صدیقی با اشاره به اینکه حوزه علمیه باید مردمداری کند و واقعیت‌ها را به مردم بگوید افزود: در انتخابات روشنگری کنید چراکه مردم رأی می‌دهند و اگر نادرست رأی دهند عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

وی ضمن اینکه از مردم خواست فرزندان با استعداد خود را به حوزه علمیه بفرستند تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند عقیده را از مردم بگیرند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه همدان سرزمین زرخیز است ادامه داد: حوزه علمیه همدان باید با حوزه‌های دیگر متفاوت باشد و از صلابت بسیاری برخوردار باشد چراکه انسان‌های بزرگی، چون آقای آخوند، آیت‌الله تأللهی و ملاقلی شوندی در این سرزمین پرورش یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار