یدالله روحانی‌منش با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه با اهتمام یک خانواده، زندانی جوان از بند و حبس نجات یافت و به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۷۲۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 10 March 2019
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی یک زندانی در دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: خانواده‌ای نذر خود را با آزادی و پرداخت ۱۲ میلیون تومان ادا کرده و در آستانه شب عید، به انتظار خانواده‌ای که چشم به راه زندانی خود بودند، پایان دادند.

روحانی‌منش با اشاره به تقدس و ارزش این کار والا تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها به هر بهانه و طریقی زندانی را آزاده کرده و آن را به زندگی مجدد باز می‌گردانند و ارزش این کار به قدری بالا است که بهترین و زیبا‌ترین کلمات توان وصف آن را ندارد.

وی با اشاره به آزادی این زندانی ۳۲ ساله خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد به علت بدهی‌های مالی کم و ناچیز و عدم پرداخت آن، دوران جوانی خود را در زندان سپری می‌کنند و چه کار زیبایی است که بتوان با کمی توجه و اهتمام، آن‌ها را مجددا به زندگی بازگرداند.

روحانی‌منش اضافه کرد: خوشبختانه با پرداخت بدهی ۱۲ میلیون تومانی این زندانی جوان توسط خانواده‌ای که نذر داشتند، او در روز گذشته به آغوش خانواده خود بازگشت.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در پایان درخواست کرد: شهروندان می‌توانند نذورات خود را صرف آزادی زندانیانی بکنند که توان پرداخت بدهی هر چند ناچیز خود را ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار