وحید جوادی افزود: طی تماس تلفنی یکی از اهالی روستای اسکنان با سامانه ۱۲۵ حریق در روستای اسکنان از توابع ملایر گزارش شد، که در پی آن یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش نشانان به محل اعزام شد.
کد خبر: ۷۲۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ 08 March 2019
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از بروز حریق منزل مسکونی در روستای اسکنان خبر داد و گفت: این حادثه امروز صبح اتفاق افتاد.

به گزارش ایسنا، وی اظهارکرد: آتش نشانان پس از رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا نسبت به قطع برق ملک مذکور اقدام کردند و سپس با استفاده از دو حلقه شیلنگ ضد حریق و آب تحت فشار حریق اطفا شد.

جوادی ادامه داد: مأموران به دلیل حجم و شعله‌های زیاد آتش برای ورود به داخل یکی از اتاق‌های که در معرض حریق بود، مجبور به بازکردن درب با استفاده از دیلم شدند و از این طریق مابقی حریق در اتاق‌ها اطفا شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر با بیان اینکه در این حادثه به کسی صدمه جانی نرسید، افزود: برابر گزارش آتش نشانان اعزامی وسایلی از قبیل: سیم کشی برق ساختمان، دریل، فرز، واشر، تیغه فرز، یک دستگاه تلویزیون، سه تخته فرش، چند عدد پشتی ماشینی و... طعمه حریق شدند.

جوادی با اشاره به اینکه دود زدگی کلیه لوازم و اثاثیه منزل، شکسته شدن تمام شیشه‌های درب و پنجره ساختمان، سوختگی درب‌های منزل، از خسارات این حادثه بود، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از سردسازی و اطمینان از عدم وجود آتش در محل با تهیه و تنظیم صورتجلسه به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال با تأکید بر رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان، اظهارکرد: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار