سیداسکندر صیدایی با تاکید بر اینکه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاددانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از مدت‌ها قبل برای برگزاری این دوره از آزمون هماهنگی و برنامه ریزی لازم را انجام داده بود.
کد خبر: ۷۲۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 08 March 2019
رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با اشاره به برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان توسط جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی است که به دور از تشریفات اداری و با وجدان کاری و انضباط خوبی فعالیت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ششمین دوره آزمون استخدامی صبح امروز- جمعه ۱۷ اسفندماه- از ساعت ۹ صبح با حضور حدود ۴۰۰۰ نفر به طور رسمی آغاز به کار کرد و ۱۲ ظهر خاتمه یافت.

صیدایی با اشاره به برگزاری این آزمون در ۶ حوزه استان بیان کرد: ششمین دوره آزمون استخدامی در ۶ حوزه همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد برگزار شد که در شهرستان همدان دو حوزه درنظر گرفته شده بود.

وی تاکید کرد: نظارت بر نحوه برگزاری آزمون بر عهده سازمان برنامه و بودجه بود که از تمامی حوزه‌ها این نظارت صورت گرفت و خوشبختانه این آزمون در استان همدان به خوبی و با نظم خاصی برگزار شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان در پایان ابرازامیدواری کرد نتایج آزمون سریعتر اعلام شود تا جوانان جذب دستگاه‌های اجرایی شده و مثمرثمر واقع شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار