علیرضا شجاعی اظهار داشت: گرانی شکر یک بحران کشوری است و تنها مربوط به استان همدان نیست.
کد خبر: ۷۲۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰ 07 March 2019
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: از امروز توزیع شکر دولتی در استان همدان آغاز شده است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه قیمت شکر به کیلویی ۸ هزار تومان هم رسیده است، ابراز کرد: از امروز شکر دولتی در بسته‌های ۹۰۰ گرمی در فروشگاه‌های جانبو، کوروش، تعاون روستایی واقع در میدان سیلو به مردم توزیع می‌شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: دولت با تامین و توزیع شکر دولتی، این مشکل را برطرف کرده و به طور میانگین دو کیلو شکر دولتی در اختیار هر خانواده قرار می‌گیرد.

شجاعی در بخش دیگری از گفت‌وگو به راه اندازی کالابرگ الکترونیکی اشاره کرد و گفت: از طریق این سامانه کلیه اقشار جامعه می‌توانند سهمیه گوشت خود را تحویل بگیرند.

وی ابراز کرد: در حال حاضر گوشت منجمند را در اختیار افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و برخی ادارات استان قرار می‌دهیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تصریح کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی فعلا به شکل پایلوت در تهران و سمنان به اجرا درآمده است.

شجاعی در پاسخ به سوال تسنیم که چرا قیمت گوشت قرمز به ۱۲۰ هزار تومان رسیده است، ابراز کرد: این سوال را بهتر است از جهاد کشاورزی بپرسید چراکه آن‌ها مسئول تامین هستند.

وی در خصوص قیمت مرغ نیز اظهار داشت: امروز قیمت مرغ به ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده که نسبت به روز گذشته ۷۰۰ تومان ارزان شده است.

شجاعی با بیان اینکه نرخ ابلاغی مرغ گرم در ستاد تنظیم بازار کشور ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است، گفت: فعلا نتوانسیم این قیمت را در همدان اجرا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار