مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان همدان با حضور رئیس فدراسیون اسکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی‌پور برگزار شد و مهدی کرمی که چند ماه سرپرستی هیئت را برعهده داشت با کسب ۱۱ رای از ۱۱ عضو حاضر در مجمع برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت اسکی استان همدان انتخاب شد.
کد خبر: ۷۲۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ 07 March 2019
با رای مجمع مهدی کرمی برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت اسکی استان همدان انتخاب شد.

به گزارش تسنیم، مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان همدان با حضور رئیس فدراسیون اسکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی‌پور برگزار شد و مهدی کرمی که چند ماه سرپرستی هیئت را برعهده داشت با کسب ۱۱ رای از ۱۱ عضو حاضر در مجمع برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت اسکی استان همدان انتخاب شد.

نیمی از تیم ملی اسکی باید همدانی باشند

رئیس فدراسیون اسکی در این مجمع با بیان این که در پروسه ساخت و افتتاح پیست تاریک دره مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بودم اظهار داشت: پس از رفتنم از استان همدان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایم این بود که اسکی در این استان تعطیل نشود.

سید عبدی افتخاری افزود: البته این اتفاق خیلی زود افتاد و به دلیل مدیریت نامناسب در هیئت، اسکی همدان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شد.

وی با اشاره به این که در تعطیلی اسکی همدان اداره کل نقشی نداشته عنوان کرد: دلیل تعطیل شدن اسکی همدان را در ۲ سال گذشته این می‌دانم که خود جامعه اسکی استان خواستند که این اتفاق بیافتد.

افتخاری تصریح کرد: از دیرباز ورزش با عشق و علاقه جامعه ورزش حیات خود را ادامه داده و اگر مدیریت در یک بخشی مشکل داشت نباید اختلافات باعث می‌شد که به آن رشته ورزشب لطمه بخورد و همه کار را رها بکنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مهدی کرمی در دوران سرپرستی هیئت گفت: اتفاقات خوبی در این دوره افتاد و اسکی همدان دوباره فعال شد که در این راه مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حمایت کردند.

افتخاری با اشاره به این که اسکی همدان از نظر زیرساخت، استعداد و تجهیزات ظرفیت بالایی دارد تاکید کرد: با این ویژگی‌ها نیمی از اعضای تیم ملی اسکی را باید ورزشکاران همدانی تشکیل دهند.

وی تصریح کرد: در پیست اسکی همدان یک مجموعه هتلینگ، نیمه کاره مانده که از مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست می‌کنم تلاش کنند ساخت این مجموعه به پایان برسد.

مجامع انتخاباتی بدون فشار بیرونی برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در بخش دیگری از این مجمع با اشاره به این که امروز برای ۴ سال آینده اسکی همدان تصمیم‌گیری می‌شود اظهار داشت: اعتقاد دارم که مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی بدون فشار بیرونی و نگاه به خارج مجموعه برگزار شود.

محسن جهانشیر افزود: سرپرست هیئت اسکی در مدت سرپرستی خود نشان داد که می‌تواند به اسکی همدان کمک کند و حالا به عنوان تنها نامزد انتخابات در مجمع حضور دارد.

وی تصریح کرد: جامعه ورزش استان به دور از اختلافات سلیقه‌ای باید به دنبال این باشند که ورزش همدان را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانند.

پس از صحبت‌های محسن جهانشیر رای‌گیری از اعصای مجمع آغاز شد و مهدی کرمی تنها نامزد مجمع با کسب ۱۱ رای از ۱۱ عضو حاضر در مجمع به عنوان رئیس هیئت اسکی همدان انتخاب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار