علی فتحی در توضیح این خبر اظهار کرد: با توجه به تورم لحظه‌ای اقلام و کالا‌های مصرفی از جمله میوه و تره‌بار، متأسفانه همچنان شاهد نرخ کم و ناچیز کرایه‌های تاکسی هستیم.
کد خبر: ۷۲۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 07 March 2019
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از افزایش ۲۸ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به نامه ابلاغ شده از سوی سازمان تاکسیرانی، موضوع افزایش نرخ تاکسی‌ها بلافاصله در دستور کار شورا قرار گرفت که در جلسه اول تصمیم بر این شد نرخ دستمزد رانندگان تاکسی از ۲۸ تا ۳۰ درصد افزایش یابد.

فتحی با بیان اینکه رانندگان تاکسی از هیچ‌گونه خدماتی بهره‌مند نیستند، عنوان کرد: نرخ کم و ناچیز کرایه‌های تاکسی در واقع ظلمی در حق رانندگان است چرا که تورم موجب افزایش ۲۰۰ درصدی برخی از قطعات خودرو شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسه تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در یک‌شنبه هفته آینده تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: در صورت تصویب شورا و در نهایت تأیید کمیته انطباق، افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در اواخر اسفندماه اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در پایان گفت: شهروندان نباید نسبت به افزایش نرخ اعتراضی داشته باشند چرا که در این وضعیت اقتصادی نامساعد و تورم، کرایه تاکسی ناچیز و کم دردی از رانندگان دوا نمی‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار