سید سعید شاهرخی با اشاره به اینکه شرایط مناسبی برای توسعه استان وجود دارد و باید با وفاق و همدلی در مسیر توسعه استان حرکت کنیم، افزود: مشارکت مردم در امور مختلف و همدلی بین مردم و مسئولان همدان مثال زدنی است، ملت ایران شایسته خدماتی بیش از این هستند و ما باید ایثارگرانه و با افتخار در خدمت مردم باشیم. 
کد خبر: ۷۲۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 07 March 2019
استاندار همدان با بیان اینکه ما در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفتیم، تأکید کرد: باید مدیران اجرائی شبانه روز کار کنند تا به اهداف تعریف شده نظام برسیم.

به گزارش ایسنا، شاهرخی در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان همدان که به میزبانی ملایر و با حضور نمایندگان مردم ملایر، امام جمعه و اعضای شورای اداری برگزار شد، کار جهادی برای رفع مشکلات موجود کشور حق طبیعی مردم دانست و افزود: من مدیرانی جهادی می‌خواهم و مدیران و معاونان باید کار خود را درست انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید مانند ۸ سال دفاع مقدس پیش رویم تا بتوانیم بر مشکلات فایق آئیم وگرنه حفره ایجاد می‌شود، اظهارکرد: ما در شرایط خاصی هستیم و اگر با روش فعلی پیش برویم نمی‌توانیم به نتیجه برسیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه برای هر شهرستان برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم که چه کاری و در چه زمانی انجام شود، گفت: مدیران موظفند با کار جهادی تا پایان برنامه ششم توسعه به اهداف خود در استان برسند.

استاندار همدان بر ضرورت استفاده بهینه از امکانات موجود تأکید و بیان کرد: هر گوشه‌ای از استان همدان دارای ظرفیت‌های ویژه است که باید باید دیده شوند و از آن‌ها برای توسعه و پیشرفت شهریتان‌ها بهره بگیریم. 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات حل شود، نباید کسی پشت در بماند، مدیران کار‌ها را تفویض کرده و به زیر مجموعه خود دستور پیگیری مجدانه مشکلات را بدهند.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: مسئولان سازمان منابع طبیعی باید با فرهنگسازی، مردم را مقید به حفظ منابع طبیعی کنند و در این مسیر یکی از مهمترین راه‌های گسترش و حفظ منابع طبیعی فعال کردن سازمان‌های مردم نهاد است. 

وی بر همکاری مردم و مدیران در حمایت از اقشار نیازمند جامعه تاکید کرد و افزود: قرار است هزار خانوار مستضعف در این هفته از سوی مدیران استان مورد تفقد و سرکشی قرار گیرند و نیاز‌های این خانواده‌ها بررسی و برخی اقلام ضروری در قالب سبد حمایتی به آن‌ها اهدا شود. 

شاهرخی تصریح کرد: باید در حوزه آبیاری نوین و کشت‌های گلخانه‌ای بیشتر کار شود و با آموزش و ترویج بتوانیم کشاورزی علمی را جایگزین کشاورزی سنتی کنیم.

استاندار همدان در ادامه به ظرفیت و توانمندی‌های ملایر اشاره و اظهارکرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی این شهرستان وجود تاریخ، فرهنگ و تمدن غنی مردمان این خطه است.

استاندار همدان اجرای هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی در ملایر را حاصل تلاش و پیگیری مسئولان دانست و افزود: ما این راه را با قدرت بیشتری ادامه می‌دهیم. 

وی حمایت از بخش صنعت و تولیدکنندگان را زمینه ساز اشتغالزایی، رونق اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم عنوان گرد و گفت: در حال حاضر شهرستان ملایر در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت پتانسیل‌های بالایی دارد و باید در این بخش از وجود سرمایه گذاران استفاده شود. 

شاهرخی خواستار همت مدیران استان برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی شد و افزود: یکی از برنامه‌های ما در استانداری بازدید میدانی از واحدهاست.

استاندار همدان با بیان اینکه نباید سرمایه گذاران به خاطر برخی مسائل از جمله ایجاد موانع در امور اداری از سوی مدیران و... انگیزه خود را از دست بدهند، افزود: برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فرش قرمز پهن می‌کنیم.

به گزارش ایسنا؛ امروز مراسم گرامیداشت روز درختکاری و کاشت نهال توسط استاندار همدان و هیأت همراه با حضور فرماندار ویژه و نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

سید سعید شاهرخی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام ملایر، با غرس و کاشت نهال در میدان دانشگاه در ابتدای جاده سلامت ملایر رسماً سری برنامه‌های گرامیداشت روز درختکاری را در شهر ملایر کلید زد. 

بازدید استاندار همدان و هیأت همراه، از شرکت بافتسان، دیدار با یکی از خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد ملایر، برگزاری یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان همدان به ریاست استاندار همدان و بازدید از باغ فراز غفاری باغدار نمونه کشوری در محور اراک- ملایر از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار