مجید زرین دلاور با بیان اینکه در نمایشگاه، نهایت گنجایش فعالیت ۲۰۰ غرفه وجود دارد، تصریح کرد:، اما با اجرای طرح فروش فوق‌العاده می‌توانیم فروشگاه‌های سطح شهر را تبدیل به غرفه‌های نمایشگاه کنیم.
کد خبر: ۷۲۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ 28 February 2019
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: امسال نمایشگاه بهاره در همدان برگزار نمی‌شود و به جای آن کالا‌های مورد نیاز مردم به شکل فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود.

به گزارش تسنیم، در سال‌های گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه بهاره در نمایشگاه بین‌المللی همدان بوده‌ایم، که در آن انواع کالا‌های مورد نیاز مردم برای روز‌های پایانی سال، به شکل مستقیم عرضه می‌شد.

اما امسال خبری از برگزاری این نمایشگاه به گوش نرسیدد، گویا با توجه به شرایط رکود بازار و اوضاع اقتصادی کسبه و مردم، مسئولان طرح دیگری را جایگزین برگزاری این نمایشگاه کرده‌اند؛ بنابراین به سراغ رئیس اتاق اصناف همدان می‌رویم تا جویای چند و، چون این موضوع شویم.

رئیس اتاق اصناف همدان اظهار داشت: امسال نمایشگاه بهاره در همدان برگزار نمی‌شود و به جای آن طرح فروش فوق‌العاده در سطح بازار انجام می‌شود. 

حسین محرابی تصریح کرد: عدم برگزاری نمایشگاه بهاره تصمیم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است، پس بهتر است اطلاعات کافی را از این سازمان دریافت کنید.

بنابراین برای دریافت جزئیات بیشتری درخصوص عدم برگزاری نمایشگاه بهاره و نحوه عرضه کالا‌های مورد نیاز مردم در پایان سال، به سراغ مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان، رفته و موضوع را پیگیری کردیم.

زرین دلاور اظهار داشت: بر اساس دستورالعملی که برایمان ارسال شده دو طرح پیشنهادی در اختیار استان‌ها نهاده شده که هر استان با توجه به شرایط خود، طرح مورد نظر را انتخاب کند.

وی تصریح کرد: امسال به جای عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه بهاره، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحد‌های صنفی متقاضی، اقدام به فروش فوق‌العاده می‌کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه با اجرای این روش، مردم می‌توانند کالا‌های باکیفیت مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان و مناسب دریافت کنند، اظهار داشت: مردم مطمئن باشند که نظارت‌های لازم بر واحد‌های عرضه کننده کالا اعمال می‌شود.

زرین دلاور گفت: گشت مشترکی با نیرو‌های دستگاه‌های مختلفی مانند تعزیرات حکومتی، استانداری، معاونت بهداشتی و اصناف، انجام می‌شود و همه واحد‌های صنفی دارای فروش فوق‌العاده مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه، نهایت گنجایش فعالیت ۲۰۰ غرفه وجود دارد، تصریح کرد:، اما با اجرای طرح فروش فوق‌العاده می‌توانیم فروشگاه‌های سطح شهر را تبدیل به غرفه‌های نمایشگاه کنیم.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تمامی کالا‌های مورد نیاز مردم مانند خوراک، پوشاک، آجیل، شیرینی و شکلات در این واحد‌ها عرضه می‌شود.

زرین دلاور با بیان اینکه طرح فروش فوق العاده از هفته آینده شروع میشود و تا ۲۹ اسفند هم ادامه دارد، ابراز کرد: سود قانونی برای کالا‌ها در نظر می‌گیریم که تمامی فروشندگان ملزم به اجرای آن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار