سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: همزمان با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و استقبال از بهار کارت‌هایی با کد تعریف شده صادر و محلی ثابت برای استقرار هر کدام از دستفروشان مشخص می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 27 February 2019
 سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: همزمان با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و استقبال از بهار کارت‌هایی با کد تعریف شده صادر و محلی ثابت برای استقرار هر کدام از دستفروشان مشخص می‌شود.
 دستفروشان و بساط گستران همدان شناسنامه دار می‌شوند

به گزارش تابناک همدان، حسین مردانی اظهار داشت: تاکنون ۳۹۴ نفر از دستفروشان و بساط گستران واقعی ثبت نام و بعد از ارائه مدارک شناسایی و احراز هویت برای آن‌ها کارت شناسایی صادر و کاور‌های متحدالشکل به همراه چاپ لوگوی شهرداری با عنوان "طرح ساماندهی بساط گستران" در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی در ادامه توضیح داد: اجرای این طرح در ایام پایانی سال و از دهم اسفندماه ۹۷ با راه اندازی روزبازار پیاده راه اکباتان از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب و نیز شب بازار پیاده راه بوعلی از ساعت ۸ شب اجرا و عملیاتی خواهد شد.

مردانی خاطر نشان ساخت: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه، سیاست شهرداری عاری از هر گونه برخورد قهری با دستفروشان و حذف آن‌ها می‌باشد و در طرح ساماندهی، منافع شهروندان و دستفروشان در نظر گرفته شده و با شناسنامه دار شدن آن‌ها ضمن شناسایی دستفروشان واقعی و بومی، شهروندان با اعتماد بیشتری از دستفروشان خرید می‌کنند چرا که اطمینان دارند دستفروشان در سامانه شهرداری، شناسنامه و دارای کد مشخص و تحت نظارت به فعالیت مشغول می‌باشند.

 وی تصریح کرد: در این طرح منافع مغازه داران و واحد‌های صنفی نیز در نظر گرفته شده و با تمرکز دستفروشان در مکان‌های مناسب، ثابت و در ساعت‌های مشخص، رونق بازار نیز بصورت هدفمند در نظر گرفته می‌شود.

 سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با تاکید بر حفظ حقوق شهروندی و اشاره به ازدحام جمعیت در معابر شهری در ایام پایانی سال اظهار داشت: اجرای این طرح ضمن در نظر گرفتن معیشت دستفروشان و مغازه داران، آزاد سازی معابر عمومی و سهولت تردد شهروندان موجب حذف زواید بصری و نظارت بیشتر و به دنبال آن ایجاد آرامش، نشاط و امنیت در جامعه را در پی خواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار