علی شادمانی روشن با بیان اینکه جشنواره موسیقی فجر نخستین سالی است که با این کیفیت برگزار می‌شود، اظهار کرد: سال‌های قبل این جشنواره یک دورهمی بود، اما امسال به تمام سبک‌ها توجه شده است بر همین اساس ما به عنوان یک گروپاپ و راک این فرصت را غنیمت شمردیم و تلاش کردیم در این جشنواره شرکت کنیم و قابلیت‌ها و ارزش‌های موسیقی پاپ استان خود را نشان دهیم.
کد خبر: ۷۱۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 27 February 2019
سرپرست و خواننده گروه موسیقی آمادای با تأکید بر اینکه وضعیت موسیقی سنتی در همدان بسیار عالی است، گفت: این استان از وجود نوازنده‌های درجه یک برخوردار است به همین علت همدان قابلیت برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای و کشوری در زمینه موسیقی را دارد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به استقبال خوب از این جشنواره تصریح کرد: اگر گاهی می‌بینیم چند روزی سالن‌ها آنطور که باید پر نمی‌شود به علت تعدد اجرای کنسرت هاست و این را نباید به معنای عدم استقبال مردم تلقی کرد.

شادمانی روشن کمبود تبلیغات جشنواره موسیقی را از دیگرعلل ریزش مخاطبان دانست و اضافه کرد: اگر می‌بینیم استقبال از موسیقی پاپ بسیار بیشتر بوده به علت حجم وسیع تبلیغات است. 

این خواننده جوان در پاسخ به اینکه گرایش مردم بیشتر به سمت موسیقی پاپ است یا ستنی؟ بیان کرد: گرایش مردم بیشتر به سمت موسیقی خوب است، نباید فقط پربودن سالن را دلیل بر این بدانیم که مخاطبان آن سبک بیشتر است.

وی با تأکید بر اینکه موسیقی ستنی مخاطبان خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: جوانان دنبال یکسری هیجانات هستند بر همین اساس بیشتر به سمت پاپ روی می‌آورند.

به گزارش ایسنا، گروه موسیقی آمادای به سرپرستی علیرضا شادمانی روشن در سال ۱۳۹۴ تشکیل شده، این گروه که بیشتر در زمینه پاپ و راک فعالیت دارد، از نخستین گروه‌های پاپ همدانی است که آثارش با مجوز صداوسیما از شبکه‌های تلویزیونی پخش شده است.

در این گروه هنرمندانی، چون علی فضل الله زاده به عنوان "آهنگساز و تنظیم"، سیاوش مهدی پژوه به عنوان "آهنگساز، تنظیم و نوازنده پیانو"، محمدخانمحمدی به عنوان "ویلون"، محمدعلی رجبی به عنوان "درام"، محمدعابدی به عنوان "فلوت"، عارف اصغری به عنوان "گیارالکتریک"، رامین محمدی به عنوان "گیتارکلاسیک"، کیارش صفری به عنوان "گیارکاسیک"، امیرصفایی به عنوان "گیتارباس" و رامین منوچهری به عنوان "ترومپت و کوبه ای" فعالیت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار