مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با تقدیر از زحمات فرماندار ملایر و تعامل خوب با مجموعه کمیته امداد، گفت: در اوضاع اقتصاد کنونی باید همه دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم تا مشکلات در این حوزه کاهش یابد. 
کد خبر: ۷۱۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 27 February 2019
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ملایر نسبت به دیگر شهرستان‌های استان از ظرفیت‌ها و ویژگی‌های مناسبی برخوردار بوده و در حوزه امداد نیز کمک‌های مناسبی را در این شهرستان شاهد هستیم، گفت: شرایط فعلی برای افراد تحت پوشش این نهاد سخت شده است.

به گزارش ایسنا،باب اله فتحی در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، تصریح کرد: رفع مشکلات موجود نیاز به تلاش و تعامل بیشتری دارد تا از این شرایط عبور کنیم. 

وی بیان کرد: امیدوارم روزی برسد که با بهترشدن اوضاع اقتصادی همه مردم، افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند به حداقل ممکن برسد و در این زمینه نگرانی نداشته باشیم. 

فتحی با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی با ایران اسلامی، ادامه داد: دولت نیز تمام تلاش خودش را برای بهترشدن شرایط فعلی می‌کند و قطعاً با اتحاد، همدلی و تلاش مضاعفی که وجود دارد از این شرایط عبور می‌کنیم. 

وی تصریح کرد: باید مردم را با هر دیدگاه و تفکری که دارند از خودمان بدانیم و کسانی که تریبون دارد هستند ملاحظه و دقت بیشتری داشته باشند تا به اعتماد مردم آسیبی وارد نشود. 

فرماندار ملایر با اشاره به در پیش روبودن نوروز، تأکید کرد: از تمام توان و ظرفیت شهرستان برای کاهش مشکلات در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده می‌کنیم. 

در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با تقدیر از زحمات فرماندار ملایر و تعامل خوب با مجموعه کمیته امداد، گفت: در اوضاع اقتصاد کنونی باید همه دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم تا مشکلات در این حوزه کاهش یابد. 

پیمان ترکمانه به برگزاری جشن نیکوکاری اشاره و اظهارکرد: مردم ما همیشه درصحنه حضور دارند و در سال‌های مختلف با وجود سختی‌های که وجود داشته کمک‌های خوبی را در طول سال و به ویژه در ایام برگزاری جشن نیکوکاری از طرف مردم داشته ایم. 

وی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۲۵ میلیارد تومان خدمات مختلف به افراد تحت پوشش این نهاد ارائه شده است که رشد خوبی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد، افزود: این نشان می‌دهد که مردم ایران اسلامی با تمام توان پای نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار