علیرضا شجاعی گفت: در حال حاضر نیز ذخایر مرغ در استان به اندازه کافی وجود دارد و در صورت نیاز روانه بازار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 25 February 2019
رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه شکر دولتی تأمین شده و به زودی به صورت بسته‌بندی وارد بازار می‌شود گفت: گوشت قرمز منجمد نیز دخیره سازی شده و در حال توزیع است.

به گزارش  فارس، بازار این روز‌ها یک جهش قیمت دیگر را نیز به نوعی تجربه کرده است و برخی از اقلام مورد استفاده مردم به ویژه در حوزه میوه و تره‌بار با فزایش قیمت مواجه شدند، اما کالا‌های اساسی که بیشتر مورد توجه دولتمردان قرار دارد این روز‌ها به نوعی در حال توزیع است و اقلام تنظیم بازاری روانه فروشگاه‌ها می‌شود تا قیمت آن‌ها در بازار روند صعودی در پیش نگیرند.

با رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان درباره مرغ، گوشت، برنج و شکر سخن گفتیم.

شجاعی با بیان اینکه سهمیه شکر به زودی توزیع می‌شود اظهار کرد: شکر به صورت بسته‌بندی شده به زودی با قیمتی مناسب در بازار توزیع می‌شود.

وی درباره مرغ نیز گفت: در چند روز گذشته قیمت مرغ نوسان بسیاری داشته است، اما در همدان به صورت ثابت آن را ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان نگاه داشتیم و حدود ۱۰ روز است با این قیمت عرضه می‌شود.

وی درباره گوشت قرمز نیز تصریح کرد: گوشت قرمز منجمد نیز در حال توزیع در شبکه‌های مصوب شده بوده و به اندازه کافی ذخیره شده است.

شجاعی همچنین از ذخیره کافی نهاده‌های دامی در استان خبر داد تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

وی درباره برنج نیز گفت: برنج به اندازه کافی در انبار‌های دولتی و بخش خصوصی وجود دارد و دلیل توزیع مداوم آن قیمت کاهشی داشته و توزیع آن در ایام تعطیلات نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز درباره توزیع شکر در شیرینی‌فروش‌ها و قنادان اظهار کرد: قنادان به نرخ آزاد شکر تولید و با توجه به قیمت تمام شده محصولات خود را عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه قیمت شیرینی درهمدان نسبت به سایر استان‌ها منطقی است افزود: در این بخش ثبات حاکم شده است و انواع شیرینی با توجه به ایام عید با قیمت منطقی عرضه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار