یزدان آزرمی در رابطه با اتلاف ۳۷ قلاده سگ ولگرد در یکی از روستا‌های این شهرستان بدون اجازه و هرگونه مجوز از دادگستری توسط دهیار روستا اعلام کرد: دهیار این روستا باید پاسخگوی خودسرانه اتلاف و کشتار سگ‌های ولگرد این روستا باشد.
کد خبر: ۷۱۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 24 February 2019
معاون فرماندار اسدآباد از افزایش ۵۰ درصدی هر ساله بار مراجعات اورژانس بیمارستان قائم (عج) اسدآباد در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، آزرمی در جلسه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسدآباد، با اعلام این مطلب افزود: با توجه به افزایش بار مراجعات به اورژانس این بیمارستان در ایام تعطیلات نوروز وجود پزشک آنکال در اورژانس در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ایام تعطیلات نوروزی و آغاز سفر‌های نوروزی اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد ۳ پایگاه امداد جاده‌ای در گردنه، در پایگاه آجین و پیرملو استقرار دارد که در این ایام پایگاه امداد جاده‌ای سه راهی وندر آباد نیز فعال خواهد شد.

آزرمی همچنین تصریح کرد: در شهر آجین مرکز بهداشتی و درمانی شهر و در شهر اسدآباد در ایام نوروز مرکز شماره ۲ به صورت شبانه روزی برای مراجعه شهروندان فعال خواهد بود که در راستای خدمات دهی هر چه بهتر دندانپزشکی نیز در مرکز شماره ۲ حضور خواهد داشت.

وی در ادامه بر بهداشت محل اسکان مسافران نوروزی، بهداشت سطح روستاها، بهداشت نانوایی ها، مراکز بهداشتی و درمانی، مساجد، تنظیف و شستشوی باکس‌های زباله، بهداشت سرویس‌های بهداشتی درون شهری و برون شهری تأکید کرد و گفت: خوشبختانه مشکل دفن زباله‌های عفونی کلینک‌ها و مطب‌های خصوصی سطح شهر با انعقادقرارداد لازم با یکی از شرکت‌ها در راستای امحاء زباله‌های عفونی مرتفع شد و دیگر در راستای این امر مشکلی در شهرستان وجود ندارد.

معاون فرماندار اسدآباد اضافه کرد: زباله‌های عفونی بیمارستان قائم و مراکز بهداشتی و درمانی دانشکده نیز در حال حاضر توسط دستگاه زباله سوز بیمارستان قائم بی خطر می‌شوند.

آزرمی در ادامه در پاسخ به یکی از خبرنگاران در رابطه با اتلاف ۳۷ قلاده سگ ولگرد در یکی از روستا‌های این شهرستان بدون اجازه و هرگونه مجوز از دادگستری توسط دهیار روستا اعلام کرد: دهیار این روستا باید پاسخگوی خودسرانه اتلاف و کشتار سگ‌های ولگرد این روستا باشد.

معاون فرماندار اسدآباد گفت: دهیار شخصیت حقوقی مستقل بوده که در زمینه این اقدام باید پاسخگو باشد که چرا این کار را انجام داده است و در حال پیگیری موضوع هستیم و امیدواریم بر اساس مصوبات و موازین و قوانین نسبت به این کار اقدام کرده باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار