یدالله روحانی‌‎منش با اشاره به طرح آزادی زندانیان در دهه فجر یادآور شد: خوشبختانه با یاری خیرین و همت ستاد دیه توانستیم ۴۰ زندانی را در این دهه آزاد کنیم و درصدد ادامه این طرح تا پایان سال و آزادی زندانیان بیشتری هستیم تا با آغاز سال جدید در کنار خانواده خود باشند.
کد خبر: ۷۱۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 23 February 2019
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی و حل اختلاف ۵ زندانی مهریه با همسران خود در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، روحانی‌‎منش در توضیح این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از افراد روز‌های جوانی را در زندان به علت بدهی و عدم پرداخت مهریه می‌گذرانند و گاهی مشکلات برخی از آن‌ها بسیار کوچک و ناچیز است، ستاد دیه درصدد آزادی ۵ زندانی مهریه و حل مشکل زندگی آن‌ها با همسرانشان برآمد.

وی ادامه داد: با برگزاری ۶۰ جلسه در راستای متقاعد کردن همسران این ۵ زندانی و رفع مشکلات آن‌ها خوشبختانه توانستیم رضایتشان را جلب کنیم و زندانیان را دوباره به آغوش گرم خانواده بفرستیم.

روحانی منش با اشاره به اینکه بیشترین بدهی مهریه این زندانیان ۶۱۴ سکه و کمترین آن‌ها ۳۰ سکه بوده است، تصریح کرد: اگر چه جلب رضایت همسران این ۵ زندانی و متقاعد کردنشان کمی سخت و دشوار بود، اما در نهایت توانستیم این کار را انجام دهیم و بی شک پاسداری از حریم زندگی و بنیان خانواده این زندانیان کاری بسیار با ارزش است.

وی با اشاره به طرح آزادی زندانیان در دهه فجر یادآور شد: خوشبختانه با یاری خیرین و همت ستاد دیه توانستیم ۴۰ زندانی را در این دهه آزاد کنیم و درصدد ادامه این طرح تا پایان سال و آزادی زندانیان بیشتری هستیم تا با آغاز سال جدید در کنار خانواده خود باشند.

روحانی‌منش خاطرنشان کرد: از تعداد ۴۰ زندانی آزاد شده ۳ نفر از آن‌ها زن هستند که در اولویت آزادی قرار گرفته بودند و تا پایان سال در صورت توان ستاد دیه استان افراد بیشتری نیز از بند زندان رها خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در پایان گفت: آزادی بسیاری از زندانیان از بند و حبس، کاری بسیار با ارزش و مقدس است که خیرین و مردم می‌توانند ستاد دیه استان را در این امر یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار