مرتضی قائمی گفت: حمله تروریستی به پاسداران امنیت و آرامش جامعه در زاهدان را تسلیت می‎گویم و باید هوشیار شویم که دشمن درصدد ضربه زدن به انقلاب با هر ترفندی که می‌داند، است.
کد خبر: ۷۱۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 19 February 2019
معاون جدید دانشجویی ـ. فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حکم سرپرست این دانشگاه معرفی شد.
به گزارش ایکنا،قائمی در آیین تکریم و معارفه معاون دانشجویی ـ. فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، گفت: حمله تروریستی به پاسداران امنیت و آرامش جامعه در زاهدان را تسلیت می‎گویم و باید هوشیار شویم که دشمن درصدد ضربه زدن به انقلاب با هر ترفندی که می‌داند، است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: لازم می‌دانم از تلاش و زحمات علی طاهری در دوران مسئولیت تشکر کنم، سابقه رفاقت و دوستی بنده با آقای طاهری بیست ساله است وی فردی دغدغه‌مند، تلاشگر و بسیجی است که امیدوارم در تمامی مراحل زندگی همچون گذشته سربلند و استوار زندگی کند.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: ابوالفضل یداللهی‌اصلان هم دارای شخصیت دوست‌داشتنی علمی تلاشگر و فرهنگ دوست است که امیدواریم در پست معاون فرهنگی ـ. دانشجویی منشأ خیروبرکت شود.
وی گفت: از حوزه فرهنگی و دانشجویی انتظار می‌رود در بعد معرفتی و اعتقادی قدم بردارد و سند فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را سرلوحه کار‌های خود قرار دهد.
قائمی تصریح کرد: جامعیت، تنوع، دقت و عمق کار فرهنگی باید با هماهنگی با جامعه هدف همچون اساتید، کارکنان و دانشجویان در دستور کار این معاونت قرار گیرد.
قائمی تأکید کرد: حفاظت از هویت ملی و دینی دانشجویان و محور قرار دادن اصول اعتقادی و مبانی اسلام باید در دستور کار معاونت فرهنگی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان قرار گیرد.
در ادامه از زحمات علی طاهری در دوران تصدی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تقدیر و حکم مسئولیت ابوالفضل یداللهی اصلان برای مدت یک سال به وی اهدا شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار