حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا گفت: امروز دشمنان ما جنگ اقتصادی را بر علیه انقلاب آغاز کرده‌اند و می‌خواهند با اعمال‌فشار‌های اقتصادی ملت ایران را از نظام و انقلاب اسلامی جدا کنند.
کد خبر: ۷۱۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 19 February 2019
امام جمعه نهاوند گفت: امروز دشمنان انقلاب میخواهند با اعمال فشار‌های اقتصادی ملت ایران را از نظام و از انقلاب جدا کنند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام مغیثی‌نیا در مراسم یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان نهاوند که بعداز ظهر امروز در محل مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان ما جنگ اقتصادی را بر علیه انقلاب آغاز کرده‌اند و می‌خواهند با اعمال‌فشار‌های اقتصادی ملت ایران را از نظام و انقلاب اسلامی جدا کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال نیز مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه و پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب زدند و دشمنان انقلاب باید تا مدت‌ها از این ضربه محکم احساس درد کند.

مغیثی‌نیا عنوان کرد: بعد از فتنه گروهک‌ها، هشت سال جنگ را بر کشور ما تحمیل کرد و بعد از جنگ نیز با فتنه سال‌های ۷۷، ۸۷ و ۹۶ تلاش کرد که جلوی پیشرفت و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران را بگیرد که خوشبختانه در همه این عرصه‌ها آمریکا شکست خورد و ناکام ماند.

وی بیان کرد: همه این شکست‌های دشمن به خاطر الطاف خداوند و به برکت حضور، ایستادگی و ولایت‌مداری ملت سربلند ایران و رهبری‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب بوده است.

امام جمعه نهاوند گفت: یقین بدانیم که این انقلاب طلیعه ظهور امام عصر (عج) است و این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر (عج) خواهد رسید و علائم و نشانه‌های آن بسیار روشن است.

مغیثی‌نیا تصریح کرد: قطعا در این راه همه ما باید مانند گذشته ولایت‌مدار باشیم و با حفظ وحدت ادامه دهنده این راه باشیم و مسئولین نیز علاوه بر این موارد خدمت به ملت را در دستور کار خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار