رضا روان با بیان اینکه «کنسرت قورباغه‌ها» یک کار عروسکی است و سعی دارد به کودکان احترام گذاشتن به والدین را آموزش دهد، اظهارک رد: این نمایش با ماهیت شاد و موزیکال خود، ویژه کودکان و نوجوانان تولید شده است.
کد خبر: ۷۱۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 19 February 2019
نمایش شاد و موزیکال «کنسرت قورباغه‌ها» به نویسندگی هادی حوری و کارگردانی مشترک رضا روان و شهرام صمدی‌نیا کاری از گروه نمایشی «فریاد» در همدان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، کارگردان این نمایش با بیان اینکه «کنسرت قورباغه‌ها» یک کار عروسکی است و سعی دارد به کودکان احترام گذاشتن به والدین را آموزش دهد، اظهارک رد: این نمایش با ماهیت شاد و موزیکال خود، ویژه کودکان و نوجوانان تولید شده است.

روان افزود: این نمایش داستان بچه‌درنایی است که به علت بیدار ماندن در شب، صبح از خانواده و قافله درنا‌هایی که در حال کوچ به مناطق گرمسیر بودند، جا مانده و در کنار برکه با قورباغه‌ها آشنا می‌شود، این قورباغه‌ها که تا چندی پیش درنا‌ها را دشمن خود می‌دانستند، تصمیم می‌گیرند که این بچه درنا را نزد خود نگه داشته و از او مراقبت کنند و...

وی به معرفی عوامل این نمایش پرداخت و گفت: شهرام صمدی نیا، سولماز عسگری، مرضیه آذر، عاطفه الماسی، مریم شهدوستی دلیر، ملیکا محمدی، مهرداد غفاری و آریا صمدی‌نیا در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

این کارگردان ادامه داد: طراحی و ساخت عروسک‌ها نیز بر عهده مهدی بیات بوده و عروسک‌گردانان نمایش هم سیما قاسمی، الناز فرهمندراد، مریم معبودی مهید، آتنا زاهدیان و مهسا مغربی هستند.

وی با اشاره به اینکه مهدی فتحی آهنگسازی این نمایش را بر عهده دارد، یادآور شد: «کنسرت قورباغه‌ها» از چهارم تا بیستم اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۷ در محل سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر همدان (مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی) در بلوار بعثت، بالاتر از پارک مردم برای عموم علاقمندان به هنر تئاتر و به ویژه کودکان و خانواده‌ها اجرا می‌شود.

روان تصریح کرد: علاقمندان برای تهیه حضوری بلیت ۱۵۰۰۰ تومانی این نمایش می‌توانند در ایام اجرای آن به مجتمع شهید آوینی مراجعه کرده و یا از طریق سایت ایران کنسرت خریداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار