فاطمه عزیزی هرمز در جشن هنر انقلابی که به همت معاونت فرنگی جهاددانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: نیرو و پتانسیل جوانان سرمایه اصلی هر کشوری محسوب می‌شود و نسل جوان سهم بزرگی در تحولات و پیشرفت کشور دارد.
کد خبر: ۷۱۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ 19 February 2019
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان گفت: عرصه و مراکز اصلی حضور جوانان و فعالیت آن‌ها در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، مساجد، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بوده و دانشجویان از پیشگامان انقلاب به شمار می‌روند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: جوانان در شکل گیری و پیروزی انقلاب و سپس در دوران دفاع مقدس، سازندگی و پیشرفت‌های علمی و نظامی کشور نقشی بی بدیل و غیر قابل انکار داشته‌اند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی اضافه کرد: عرصه و مراکز اصلی حضور جوانان و فعالیت آن‌ها در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، مساجد، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بوده و دانشجویان از پیشگامان انقلاب به شمار می‌روند.

عزیزی با اشاره به نقش محوری و غیر قابل انکار جوانان در شکل گیری، پیروزی و تثبیت انقلاب تاکید کرد: همراهی این قشر نیز تضمینی برای آینده انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن در تمام زمینه ‎‌ها خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مراسم سروده خود در وصف امام رضا (ع) را قرائت کرد و گفت: پس از گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی مشخص شده که این انقلاب بزرگ تأثیرگذارترین رویداد معاصر جهان بوده که نه تنها رو به افول نرفته، بلکه پرتو افشانی آن روز به روز بیشتر می‌شود.

محسن جهانشیر افزود: دانشجویان باید با دستاورد‌های انقلاب آشنا شوند و در راستای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کنند.

در ادامه این مراسم علی اصغر عندلیبی از رزمندگان دفاع مقدس و عضو گردان تخریب لشکر انصارالحسین (ع) همدان نیز به بیان خاطراتی طنز از جبهه پرداخت.

گفتنی است؛ در این مراسم «مریم اسفندی»، «زهرا فرشچیان»، «مینا رضایی»، «مهسا جعفری» «نازنین شایگان» و «احسان جعفری» از شاعران دانشجو اشعار خود که در وصف شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، پرچم ایران و انقلاب اسلامی سروده بودند را قرائت کردند.

هم‌چنین گروه تئاتر اشک‌ها و لبخند‌ها با اجرای نمایشی با مضمون شهید و مهدی چناری خواننده انقلابی استان همدان در این مراسم هنرنمائی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار