مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان با اشاره به آماده باش پرسنل اتوبوسرانی در تعطیلات نوروز گفت: شیفت اول کاری نیرو‌ها از ۲۹ اسفندماه تا هفتم فروردین و شیفت دوم از ۷ تا ۱۳ فروردین خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 19 February 2019
بابک اسدی از فعالیت ۱۲ اتوبوس گردشگری طی ایام نوروز در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، اسدی با اشاره به اینکه معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان امسال نیز در ایام نوروز خدمات خاصی را به مسافران ارائه خواهد داد اظهار کرد: در این ایام تعدادی از اتوبوس‌ها به صورت گردشی در سطح شهر فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ هر روز در سطح شهر فعال‌اند خاطرنشان کرد: رانندگان نیز به صورت شیفت‌بندی در ایام نوروز فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه امسال ۱۴ و ۱۵ فروردین نیز تعطیل است و به همین دلیل تا پایان تعطیلات خدمات ارائه خواهد شد خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۲ اتوبوس گردشگری در سطح شهر فعالند که اگر نیاز باشد تعداد آن‌ها را افزایش خواهیم داد.

اسدی با اشاره به اینکه هر سال مکان اصلی حرکت اتوبوس‌های گردشگری یادمان عین‌القضات در خیابان باباطاهر بوده که امسال نیز احتمالاً همین مکان باشد گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران از اهداف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار