مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه مطالبات سال ۹۶ داروخانه‌های دولتی دانشگاهی استان تسویه و ۷۰ درصد علی الحساب مهر و آبان امسال نیز پرداخت شده است، گفت: همچنین مطالبات سال گذشته داروخانه‌های دولتی غیردانشگاهی نیز تسویه شده و مطالبات امسال نیز تا پایان مهر ۹۷ پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۱۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 19 February 2019
دکتر سعید فرجی از پرداخت مطالبات سالجاری بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی تا پایان شهریور خبر داد و گفت: ۷۰ درصد از مطالبات مهر و آبان این بیمارستان‌ها به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است. همچنین مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی تا دی ماه سال ۹۶ تسویه و مابقی نیز طی دو هفته آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرجی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های ما پرداخت به موقع مطالبات بیمارستان‌های طرف قرارداد است تا خللی در خدمت به بیمه شدگان بستری وارد نشود، از این رو مطالبات سال گذشته بیمارستان‌های خصوصی و خیریه را تسویه و بدهی سالجاری به این بیمارستان‌ها را نیز تا شهریور پرداخت کرده ایم.

وی افزود: همچنین مطالبات سال ۹۶ بیمارستان‌های دولتی غیردانشگاهی همدان تسویه و مطالبات سال ۹۷ آنان نیز تا شهریور ۹۷ پرداخت شده است.

فرجی با تأکید براینکه پزشکان مهمترین نقش را در درمان بیمه شدگان ایفا می‌کنند، تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت در استان همدان با اکثریت قریب به اتفاق پزشکان استان قرارداد دارد و بدهی سال گذشته به پزشکان را به صورت کامل پرداخت و مطالبات آنان را تا مهر امسال تسویه کرده است. 

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به پرداخت مطالبات داروخانه‌ها بر اساس نگرش خرید راهبردی است، یادآور شد: تأمین مالی داروخانه‌ها می‌تواند نیاز دارویی استان را تأمین و دسترسی آسان بیمه شدگان به دارو را فراهم کند از این‌رو مطالبات سال ۹۶ داروخانه‌های خصوصی را به صورت کامل و مطالبات سال ۹۷ آنان تا شهریورماه پرداخت شده است.

فرجی با اشاره به پرداخت مطالبات سال ۹۶ و مهر ۹۷ آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه سلامت، افزود: مطالبات سال ۹۶ لغایت مهر ۹۷ پاراکلینیک‌های خصوصی و پارکلینیک‌های دولتی غیردانشگاهی نیز تسویه شده است. همچنین مطالبات سال ۹۶ پاراکلینیک‌های دولتی دانشگاهی استان همدان، و مطالبات پاراکلینیک‌های آنان تا پایان شهریور ۹، ۷ تسویه شده و ۷۰ درصد مطالبات مهر و آبان ۹۷ به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان همدان با تأکید بر اینکه ما مطالبات سطح یک را بر اساس تفاهم‌نامه با دانشگاه علوم پزشکی بدون تأخیر پرداخت می‌کنیم تا بیمه شدگان روستایی خدمات سلامت و درمان را در نزدیکترین محل به محل سکونت خود به صورت آسان و ارزان دریافت کنند، اظهارکرد: مطالبات سطح یک روستایی سال ۹۶ به طور کامل در تیرماه ۹۷ تسویه شده و مطالبات سالجاری تا دی ماه نیز به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است، و مطالبات مراکز بهداشت استان تا پایان شهریور تسویه شده و ۷۰ درصد مطالبات مهر وآبان نیز به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار