امیر کوکائیان از مراجعه ۱۸۲ زن به مراکز کاهش آسیب (شلتر و دی‌ای سی) خبر داد و افزود: در سطح استان تنها یک مرکز نگهداری شبانه بانوان به نام شلتر وجود دارد؛ ۳ مراکز دی‌ای سی نیز در سطح استان مشغول فعالیت هستندکه تنها یکی از مراکر ویژه بانوان است و ۲ مرکر دیگر به طور مشترک پذیرای بانوان و آقایان هستند.
کد خبر: ۷۱۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ 18 February 2019
معاون پیشگیری و امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان از مراجعه ۲۱۴ زن بیمار به اعتیاد به مراکز اقامتی میان مدت و یا کمپ‌های ترک اعتیاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، کوکائیان با اشاره به فعالیت ۴ کمپ ترک اعتیاد در استان، گفت: در سال گذشته تنها ۲ کمپ در همدان و نهاوند مشغول خدمات رسانی به زنان بیمار در کل استان بودند؛ این درحالیست که در سال جاری با ساخت و راه‌اندازی ۲ کمپ دیگر در شهرستان‌های ملایر و تویسرکان این مراکز افزایش یافتند.

وی همچنین از مراجعه ۱۸۲ زن به مراکز کاهش آسیب (شلتر و دی‌ای سی) خبر داد و افزود: در سطح استان تنها یک مرکز نگهداری شبانه بانوان به نام شلتر وجود دارد؛ ۳ مراکز دی‌ای سی نیز در سطح استان مشغول فعالیت هستندکه تنها یکی از مراکر ویژه بانوان است و ۲ مرکر دیگر به طور مشترک پذیرای بانوان و آقایان هستند.

کوکائیان با اشاره به عدم مصرف کمپ‌های اعتیاد از هرگونه دارو برای مراجعین، عنوان کرد: تنها در مراکز دی‌ای سی ملایر و همدان به مراجعین دارو داده می‌شود؛ تمامی دارو‌های مورد نیاز در این مراکز توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین شده و سازمان بهزیستی مسئولیتی در قبال تامین دارو ندارد.

وی ادامه داد: تمامی کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز‌های اقامتی به بخش خصوصی واگذار شده اند از این رو سازمان بهزیستی تعهدی در قبال استخدام نیرو‌های انسانی ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار