حسن پور بیان کرد: هفت واحد مرغ فروشی در همدان که اقدام به کشتار مرغ به صورت غیر بهداشتی کرده بودند توسط تعزیرات محکوم و جریمه شدند.
کد خبر: ۷۱۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 18 February 2019
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: مرغ فروشان متقلب همدان ۸ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش تسنیم ، حسن پور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تعدادی از فروشندگان مرغ که اقدام به تقلب درکشتار مرغ کرده بودند شناسایی و به جریمه میلیاردی محکوم شدند.

وی بیان کرد: هفت واحد مرغ فروشی در همدان که اقدام به کشتار مرغ به صورت غیر بهداشتی کرده بودند توسط تعزیرات محکوم و جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: تخلف این واحد‌ها به این شکل بود که طبق ضوابط سازمان دامپزشکی باید امحاء واحشاء داخل شکم مرغ را تخلیه کنند و پای مرغ باید دقیقا از مفصل خرگوشی قطع، وخونابه مرغ کاملا تخلیه شود که این مهم رعایت نمی‌شد.

حسن پور گفت: باتوجه به اینکه تحصیل سود نامشروع از این عمل متقلبانه عاید کشتارکنندگان می‌شود، مسئولیت کیفری آن نیز متوجه آن‌هاست؛ لذا شعبه هیئت بدوی این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی متهمین را مجموعا به پرداخت مبلغ ۸ میلیارد و ۲۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جزای نقدی درحق دولت محکوم کرد.

به گزارش تسنیم، تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت وتارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار