شهره علیمحمدی با اشاره به اینکه به طور متوسط سالانه ۳۰ هزار مراجعه به این مرکز ثبت شده است گفت: یکی از فعالیت‌های بیمارستان فاطمیه در بخش ناباروری بوده که دستاورد‌های خوبی را به همراه داشته است.
کد خبر: ۷۱۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 18 February 2019
رئیس بیمارستان فاطمیه همدان از مراجعه ۳۰ هزار نفر در سال به مرکز ناباروری غرب کشور خبر داد.

به گزارش فارس، علیمحمدی در بیستمین سالگرد تاسیس مرکز ناباروری غرب کشور در بیمارستان فاطمیه همدان اظهار کرد: این مرکز ۲۰ سال پیش به دست دکتر مهناز یاونگی تاسیس شد و امروز خوشبختانه بیستمین سال تاسیس آن را جشن گرفته‌ایم.

رئیس بیمارستان فاطمیه همدان با اشاره به اینکه اساتید این مرکز درمانی سرآمد و در حد بین‌المللی رقابت دارند گفت: کار تیمی بزرگی در این مرکز درمانی انجام می‌شود که امیدوارم همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس سابق مرکز‌ای وی اف (IVF) بیمارستان فاطمیه همدان نیز با بیان اینکه خداوند را شاکرم که توانستم در بهترین شغل خدمت‌رسانی کنم اظهار کرد: روزی دوست داشتم، باغبان شوم، اما به دلایلی به سمت پزشکی روی آوردم و اکنون خوشحالم که گل‌هایی را آبیاری می‌کنم تا آینده‌سازان جامعه باشند.

مرضیه فریمانی با بیان اینکه لذتی بالاتر از این نیست تا بتوان محفل خانواده‌ها را گرم نگه داشت گفت: باید از مخلوقاتی قدردانی کرد که این مسیر را فراهم کرده‌اند.

وی بیان کرد: دکتر یاونگی ۲۰ سال پیش این بخش را راه‌اندازی کرد و خود نیز مرکز خصوصی ناباروری «امید» را اداره می‌کنم و می‌دانم سختی‌های زیادی در این راه باید کشید.

رئیس سابق مرکز‌ای وی اف (IVF) بیمارستان فاطمیه همدان با بیان اینکه افتخار به دنیا آوردن نخستین نوزادان بخش‌ای وی اف در بیمارستان فاطمیه نصیبم شده که البته با تلاش همکاران بود خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز ناباروری در کشور یک تابو شناخته می‌شود و هنوز زوجین ترس دارند بگویند نابارورند.

وی با تاکید به فرهنگ‌سازی در این حوزه گفت: باید در مورد ناباروری صحبت شود تا اقدامات به موقع برای زوجین صورت گیرد.

فریمانی با اشاره به اینکه مشکل بخشی از ناباروران این است که دیر اقدام به درمان می‌کنند چرا که ترس گفتن ناباروری را دارند افزود: تلاش زیادی شده تا همدان مرکز ناباروری غرب کشور شناخته شود و امروز از استان‌های مختلف برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند.

وی بیان کرد: کار تیمی نتیجه دستاورد‌هایی بوده که امیدوارم همچنان این راه ادامه یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار