مهناز یاونگی با بیان اینکه مرکز درمانی ناباروری بزرگتری به متراژ ۷۰۰ متر تصویب شده تا در بیمارستان فاطمیه همدان ایجاد شود افزود: امیدواریم با تاسیس این مرکز ناباروری پذیرای بیماران زیادی در غرب کشور باشیم.
کد خبر: ۷۱۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 18 February 2019
رئیس مرکز تحقیقات بیمارستان فاطمیه از تاسیس مرکز ناباروری بزرگتر در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش فارس، یاونگی در بیستمین سالگرد تاسیس مرکز ناباروری غرب کشور در بیمارستان فاطمیه همدان اظهار کرد: تلاش‌ها باعث شده مرکز ناباروری بیمارستان فاطمیه با مراکز ناباروری پیشرفته دنیا رقابت داشته باشد.

وی با اشاره اینکه در این راستا تحقیقات بسیاری صورت گرفته و مقالات موثری چاپ شده است گفت: متخصصان زیادی در این مرکز فعالیت دارند و خوشبختانه و از لحاظ علمی با دنیا رقابت داریم.

رئیس مرکز تحقیقات بیمارستان فاطمیه با بیان اینکه ۲۰ سال از تاسیس این مرکز می‌گذرد و با تمام توان علمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که در کشور نیز سرآمد است افزود: مردم همدان به خود ببالند که ۲۰ سال است این مرکز به کار خود ادامه می‌دهد در حالی که برخی از استان‌ها این قابلیت را ندارد یا در برخی به تازگی تأسیس شده است.

وی با بیان اینکه همدانی نیستم، اما در این ۲۰ سال کنار مردم همدان بوده‌ام و تعصب خاصی به مردم این شهر دارم تاکید کرد: بدون حمایت مسؤولان این استان اتفاقات مهم رخ نمی‌داد.

یاونگی با اشاره به اینکه بخش خصوصی درمان ناباروری نیز در استان به دست دکتر فریمانی احداث شده که خدمات قابل توجهی را به زوجین نابارور ارائه می‌دهد گفت: امروز با تکنولوژی روز به سمت کاهش ناباروری پیش می‌رویم.

رئیس مرکز تحقیقات بیمارستان فاطمیه بیان کرد: همواره از استان‌های همجوار حتی شمال کشور به مرکز ناباروری همدان مراجعه می‌کنند و این مرکز صدقه جاریه بوده که به دست افرادی راه‌اندازی شده است.

در این مراسم مرضیه فریمانی از سمت رئیس بخش IVF مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همدان تودیع و مهناز یاونگی معارفه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار