کد خبر: ۷۱۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 16 February 2019
معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: با توجه به ظرفیت‌های ویژه استان همدان و نزدیکی آن با پایتخت، استان همدان مناسب‌ترین مقصد برای سفر‌های آخر هفته پایتخت‌نشینان است.

محمودرضا عراقی در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران افزود: این نمایشگاه باعث می‌شود تا ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری بیش از گذشته معرفی شود.

وی اظهار کرد: استان همدان در این نمایشگاه فضای بسیار مناسبی را به خود اختصاص داده و مشارکت بخش‌های مختلف گردشگری اعم از بخش خصوصی و تشکل‌های صنفی و مردمی گردشگری در برگزاری این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: همدان در سال ۲۰۱۸ توانست در عرصه ملی و بین‌المللی خوش بدرخشد و قطعا راهی که در این سال همدان پیمود، ادامه خواهد یافت.

عراقی با بیان اینکه ما در حوزه توسعه گردشگری نیاز به یک خرد جمعی داریم، گفت: خوشبختانه استان همدان چند سالی است که با اتکا به خرد جمعی، کار گروهی و گفت‌وگو توانسته دستاورد‌های خوبی در بحث گردشگری داشته باشد.

معاون امورعمرانی استانداری همدان با اشاره به تاکیدات استاندار همدان مبنی بر حمایت ویژه از بخش گردشگری، افزود: در این راستا نشست‌های تخصصی با حضور فعالان این حوزه و استاندار همدان در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران برپایی غرفه استان همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، گفت: ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان همدان را باید از نزدیک دید، چرا که در وصف نگنجد!

عراقی در پایان از همه #تهرانی‌ها دعوت کرد تا همدان را در مقاصد سفر‌های آخر هفته خود قرار دهند و به پایتخت تاریخ و تمدن ایران سفر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار