دکتر نسترنرضا پور با اشاره به انجام ۶ هزار و ۷۸۱ مورد آزمایش رایگان با صرف اعتباری افزون بر ۱۱۳ میلیون تومان توسط واحد آزمایشگاه این درمانگاه طی ۱۰ ماه سال جاری خاطر نشان کرد: به صورت میانگین ماهیانه ۷ تا ۸ هزار بیمار توسط هر پزشک در این درمانگاه ویزیت و پذیرش می‌شود که در همین راستا در طی مدت فوق ۸۱ هزار و ۹۵۷ بیمار توسط ۳ پزشک عمومی درمانگاه پذیرش شده اند. 
کد خبر: ۷۱۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 16 February 2019
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی اسدآبادگفت: خوشبختانه مشکلی در رابطه با کمبود دارو در داروخانه این درمانگاه وجود نداشته و ذخیره ۶ ماه از دارو‌های مورد نیاز درمانگاه انجام گرفته است.

به گزارش ایسنا، دکتر رضاپور اظهار کرد: فعالیت واحد دندانپزشکی این درمانگاه در اواخر مرداد ماه سال جاری آغاز شد که طی این مدت کوتاه رضایتمندی مراجعان از این واحد بالا بوده و هیچ گونه تبعیضی برای بیماران در نوبت گیری با توجه به نوبت دهی کاملا غیر حضوری از طریق تلفن و یا اینترنتی وجود نداشته و همه افراد شانس برابر دارند.

وی افزود: واحد دندانپزشکی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان از ابتدای فعالیت خود تاپایان دی ماه سال جاری طی این مدت کوتاه ضمن ویزیت ۱۱۴۵ بیمار، تعداد ۷۹۱ مورد جرم گیری، ۷۰۰ مورد جرم گیری هر دوفک، ۱۰۴۰ مورد ترمیم،۹۵۰ مورد کشیدن دندان، ۳ مورد جراحی بافت نرم، ۳۰ مورد جراحی بافت سقف انجام داده است. 

رضا پورهمچنین با اشاره به انجام ۶ هزار و ۷۸۱ مورد آزمایش رایگان با صرف اعتباری افزون بر ۱۱۳ میلیون تومان توسط واحد آزمایشگاه این درمانگاه طی ۱۰ ماه سال جاری خاطر نشان کرد: به صورت میانگین ماهیانه ۷ تا ۸ هزار بیمار توسط هر پزشک در این درمانگاه ویزیت و پذیرش می‌شود که در همین راستا در طی مدت فوق ۸۱ هزار و ۹۵۷ بیمار توسط ۳ پزشک عمومی درمانگاه پذیرش شده اند. 

وی انجام ۹ هزار ویزیت مامایی توسط واحد مامایی را در طی ۱۰ ماه سال جاری از دیگر اقدامات این درمانگاه برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر این آزمایشگاه از سال جاری آزمایش‌های کبدی را نیز انجام می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار