دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام تا اواخر اسفندماه تمدید شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اسفندماه سال جاری با مراجعه به سایت www.fsbk.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
کد خبر: ۷۱۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ 14 February 2019
شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان همدان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اسفندماه سال جاری با مراجعه به سایت www.fsbk.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
به گزارش ایکنا، افشین وهابیان اظهار کرد: مرحله استانی چهارمین جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت ویژه خانواده بهزیستی استان همدان نیمه دوم فروردین‌ماه سال ۹۸ برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تا به اکنون ۳۰۰ نفر در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند، افزود: این جشنواره در ۲ بخش آقایان و بانوان ویژه کارکنان، پرسنل و خانواده‌های آن‌ها و همچنین مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان در دو گروه سنی بالا و پایین ۱۸ سال برگزار می‌شود.
وهابیان با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام تا اواخر اسفندماه تمدید شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اسفندماه سال جاری با مراجعه به سایت www.fsbk.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان ابراز کرد: جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل، خوشنویسی، تحقیق و پژوهش، نقاشی، اذان و دل نوشته برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۵۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به سفر زیارتی قم و جمکران اعزام می‌شوند، گفت: این مجموعه با همکاری موسسه خیریه نورالمهدی هر هفته ۲ اتوبوس زائر اعزامی به قم و جمکران در برنامه خود دارد که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری اجرای این طرح به پایان برسد.
وهابیان اظهار کرد: طی صحبت‌های انجام شده با همکاری آستان قدس رضوی نیز ۵۰۰ نفر از مددجویان زیارت اولی بالای ۴۰ سال بهزیستی استان سال آینده به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار