سردار مهدی فرجی با بیان اینکه نفوذ یعنی اینکه یک نماینده بگوید باید حکم خدا را به رفراندوم بگذارند افزود: حجاب حکم خداست حکم خدا را که به رفراندوم نمی‌گذارند.
کد خبر: ۷۱۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ 14 February 2019
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در همدان با وجود شرایط آب و هوایی سخت براساس تحقیقات ۱۳.۵ درصد رشد داشت.

به گزارش فارس، سردار فرجی در مراسم تجلیل از کارگران انقلابی استان همدان ضمن تسلیت شهادت نیرو‌های سپاه در حمله انتحاری روز گذشته با بیان اینکه بیشتر این ۴۱ نفر در سال ۸۳ نیرو‌های بنده بودند اظهار کرد: شهادت این عزیزان برای ما سخت است.

وی با بیان اینکه حمله انتحاری روز گذشته یک کار تروریستی حساب شده بود گفت: دشمن از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به کشور است، اما کورخوانده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به خطر نفوذ در کشور بیان کرد: روزگاری کسی در کنار ما با صدام می‌جنگید، این فرد قرار بود مسوول اطلاعات سپاه شود، اما مشخص شد مسوول شاخه فرهنگی و نظامی منافقان در غرب کشور است که با تشخیص به موقع مانع از تحقق هدف او شدیم.

وی با بیان اینکه نفوذ یعنی اینکه یک نماینده بگوید باید حکم خدا را به رفراندوم بگذارند افزود: حجاب حکم خداست حکم خدا را که به رفراندوم نمی‌گذارند.

سردار فرجی با بیان اینکه ایران اسلامی در دفاع مقدس جنگ را با ۲۰ ساله‌ها برد، اما حالا اقتصاد را با ۶۰ ساله‌ها می‌بازیم افزود: وقتی از نفوذ می‌گوییم کسی باور نمی‌کند، برخی می‌گویند مگر نفوذ از طریق محیط زیست امکان پذیر است؟ اما از همین راه نفوذ کردند و اطلاعات را بردند.

وی در ادامه با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ما بسیار بزرگ هستند، زیرا راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در همدان با وجود شرایط آب و هوایی سخت براساس تحقیقات ۱۳.۵ درصد رشد داشت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان میانگین رشد راهپیمایی در کشور را ۷ تا ۱۵ درصد عنوان کرد و افزود: مردم با همه گلایه‌ها، بی‌انصافی‌ها و بی‌مهری‌ها آمدند، زیرا حساب انقلاب را از مسوولان کم‌کار جدا می‌دانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار