حمیدرضا رهبر با بیان اینکه تعداد واحد‌های تولیدی استان همدان بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ مورد است افزود: نیمی از واحد‌های تولیدی استان یعنی حدود ۶۰۰ واحد فعال است.
کد خبر: ۷۱۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲ 14 February 2019
رئیس هیأت اندیش‌ورزان استان همدان با بیان اینکه تعداد واحد‌های تولیدی استان همدان بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ مورد است گفت: نیمی از واحد‌های تولیدی استان یعنی حدود ۶۰۰ واحد فعال است.

به گزارش فارس، رهبر در مراسم تجلیل از کارگران انقلابی استان همدان با بیان اینکه نقش نیرو‌های داوطلب بسیج را نمی‌توان نادیده گرفت اظهار کرد: جنس حضور بسیج جهادی و ایثارگونه است و هرکجا ورود پیدا کرد منشا اتفاقات خوب شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از پایان دوران دفاع مقدس، توجه به مسائل اقتصادی سرمنشأ فعالیت‌ها قرار گرفت که باز هم بسیج در قالب‌های مختلف ورود پیدا کرد افزود:

رئیس هیات اندیش‌ورزان استان همدان با بیان اینکه این هیات با محوریت تقکر و تدبیر و طراحی در همه مسائل از فرمایش رهبری نشات گرفت و تشکیل شد بیان کرد: هیات اندیش‌ورزان مجمعی با حضور جمعی از نخبگان و اندیش‌ورزان و افراد دارای تفکر راهبردی است.

وی با بیان اینکه کارکرد اصلی این هیات در واقع تولید فکر و ایده، خط‌نگاری و راهبردنگاری و راهبرداندیشی است بیان کرد: اهداف مجمع بسیج کارگران بسط تفکر بسیجی در عرصه کار، تولید و صنعت به منزله ارتقای بهره‌وری است.

رهبر با بیان اینکه ۲۷ جلسه هیات اندیشه‌ورز در استان و شهرستان‌ها تشکیل شد افزود: از ۶۵ واحد دارای مشکل بازدید انجام شده است.

وی با بیان اینکه کاهش قدرت خرید کارگران به دلیل افزایش تورم شدید و کاهش ارزش پول ملی فشار زیادی به جامعه کارگری وارد کرده است تصریح کرد: برخی از مدیران واحد‌های تولیدی به دلیل ناتوانی وضعف در مدیریت نتوانستند منابع را خوب مدیریت کنند.

رئیس هیات اندیش‌ورزان استان همدان با اشاره به اینکه قیمت مواد اولیه برای واحد‌های تولیدی به شدت افزایش پیدا کرده است افزود: برخی مدیران دستگاه‌های دولتی از اهتمام برای حل مشکلات کارگری و کارفرمایی ناتوان بودند و کم‌توجهی به مطالبات داشتند.

وی با بیان اینکه مدیریت صحیحی در مواقع بحران و هدایت شرایط بحرانی به خصوص بحران ناشی از تحریم‌ها و محاصره اقتصادی وجود نداشته است افزود: حدود ۳ هزار و ۷۴۰ نفر از کارگران شاغل در کارخانه‌ها و ۲ هزار و ۳۷۵ نفر از کارگران شاغل در سطح معادن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار