سرهنگ پاسدار داود علی بخشی به کشف ۱۰۰ کیلوگرم شیره انگور مسروقه و دستگیری سک نفر سارق توسط مأموران پاسگاه سامن و دستگیری یک نفر سارق دستگاه خودروی سورای پراید با استفاده از قانون به کارگیری سلاح توسط مأموران کلانتری ۱۱ اشاره و اظهارکرد: اقدامات قانونی لازم در این راستا صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۷۱۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 14 February 2019
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و کشف ۸۴۸ قطعه سکه تقلبی و موادمخدر و دستگیری یک نفر در همین رابطه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار بخشی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد با مجرمان در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ملایر، مأموان کلانتری ازندریان درحین گشت زنی در سطح این شهر متوجه تردد یک دستگاه خودروی سواری به رانندگی یک نفر شدند.

وی با بیان یانکه بلافاصله طی هماهنگی لازم با مقام قضایی این خودرو متوقف شد، ادامه داد: با بازرسی به آمده از این خودرو مقادیری موادمخدر تریاک، شیره تریاک و وافور به همراه ۸۴۸ قطعه سکه تقلبی کشف و ضبط شد.

علی بخشی با تأکید بر اینکه برخورد با افراد فرصت طلب و قانون شکن در اولویت کاری پلیس ملایر قرار دراد و این روند با جدیت پیگیری می‌شود، بیان کرد: همچنین در راستای شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان با هماهنگی دستگاه قضایی و انجام کار اطلاعاتی دقیق و حضور در صحنه، طی اجرای ۷ طرح ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف و از پیش تعیین شده ۷ سارق شناسایئ و دستگیر و ۱۳ فقره سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی در تشریح این مأموریت‌ها گفت: یک نفر سارق وجه نقد از ۳ دستگاه خودرو توسط مأموران پلیس آگاهی، یک نفر سارق خودرو درحین سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۱ قبل از ربودن خودرو، یک نفر سارق خودروی نیسان و کشف اموال مسروقه این خودرو، یک نفر سارق قطعات داخل خودرو توسط مأموران کلانتری ۱۲ و یک نفر سارق ساختمان‌های نیمه کاره و کارگاه موزائیک سازی و قطعات داخل خودرو توسط مأموران کلانتری ۱۳ با همکاری مأموران انتظامی دستگیر شدند.

وی به کشف ۱۰۰ کیلوگرم شیره انگور مسروقه و دستگیری سک نفر سارق توسط مأموران پاسگاه سامن و دستگیری یک نفر سارق دستگاه خودروی سورای پراید با استفاده از قانون به کارگیری سلاح توسط مأموران کلانتری ۱۱ اشاره و اظهارکرد: اقدامات قانونی لازم در این راستا صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل ۷ سارق دستگیر شده به مقام قضایی، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن مراقبت از اموال و امکانات خود، در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار