حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی گفت: در این راستا بایستی به نقش ارزنده آیت الله طه محمدی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اشاره کرد که همواره محور وحدت در این استان هستند اشاره کرد که موجب شده مردم و مسئولان به دور از حاشیه‌ها و در کنار یکدیگر آرمان‌های انقلاب و نظام را به درستی مطالبه و پیگیری کنند که در این میان مردم همدان بایستی قدردان و شکرگزار حضور ایشان در استان باشند.
کد خبر: ۷۱۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷ 13 February 2019
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: نماینده، ولی فقیه در استان همدان محور وحدت بوده و موجب شده مردم و مسئولان به دور از حاشیه‌ها و در کنار یکدیگر آرمان‌های انقلاب و نظام را به درستی مطالبه کنند.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم همدان در روز جشن انقلاب صحنه‌های زیبایی را خلق کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت‌مداری مردم مومن و انقلابی همدان همواره در کشور زبانزد بوده است که این موضوع در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال نیز به وضوح مشاهده شد.

وی افزود: با وجود تبلیغات منفی و گسترده دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم با بصیرت و مومن ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی همدان در روزی که شرایط آب و هوا چندان مناسب نبود در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، با حضور گسترده و پرشور خود صحنه‌های ارزشمند و زیبایی را خلق کردند و بار دیگر پشت امپریالیسم جهانی و دشمنان معاند نظام را به خاک مالیدند که حتی رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب نظیر بی بی سی نیز مجبور شدند تصاویر این راهپیمایی عظیم و بی‌نظیر را بازتاب دهند.

خاتمی با بیان اینکه ولایت‌مداری مردم همدان همواره در کشور زبانزد بوده است و در راهپیمایی بیست و دوم بهمن نیز این موضوع را به منصه ظهور رساندند، اظهار داشت: مردم در کنار یکدیگر و با وحدت کلمه در این جشن ملی حضوری به یاد ماندنی را به ثبت رساندند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بصیرت و تجلی حضور مردم پیشرفت و اعتلای نظام را به همراه خواهد داشت، گفت: اقدام و عملکرد مسئولان در حوزه‌های مختلف به ویژه معیشت و اقتصاد موجب دلگرمی مردم به انقلاب می‌شود که اگر چه شرایط امروز کشور در این حوزه‌های چندان مناسب نیست، اما مردم با بصیرت انقلابی خود و بی‌توجه به تبلیغات دروغین دشمنان و رسانه‌های آنان باردیگر ثابت کردند پشتیبان نظام و، ولی فقیه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار