حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن امسال دوباره مایه ناامیدی و سرافکندگی دشمنان انقلاب شد.
کد خبر: ۷۱۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 11 February 2019
امام جمعه رزن گفت: حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن امسال دوباره باعث ناامیدی و سرافکندگی دشمنان انقلاب شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مولازاده در راهپیمایی ۲۲ بهمن رزن با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی و تفاوت آن با سایر انقلاب‌های جهان اظهار کرد: امام (ره) با توانایی الهی خود توانست انقلاب دینی مبتنی بر حضور پرشور مردم ایجاد کند.

وی گفت: مردم در همه مراحل انقلاب حضور داشتند و امروز هم که ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد باز هم نقش کلیدی در بقا و ماندگاری انقلاب ایفا می‌کنند.

امام جمعه رزن انقلاب اسلامی را انقلابی با همه ابعاد دانست و ادامه داد: در این انقلاب تمام فضیلت‌های انسانی و الهی به عنوان آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی مطرح شده است.

وی راه انقلاب اسلامی را تلاش برای برقراری آزادی و عدالت و مبارزه با ظلم استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: امام بزرگوار و رهبر عزیز ما با ایستادگی، آرمان‌های الهی را دنبال می‌کنند و مردم نیز با پایمردی در این راه ایستاده‌اند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم رزن در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: عشق و ارادت مردم شهرستان رزن به انقلاب است که در سرمای هوا و زیر بارش شدید برف آمدند و ثابت کردند حامی اصلی انقلاب هستند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال ۹۷ رزن با بارش زیبای برف بار دیگر صحنه‌هایی از عشق و دلدادگی مردم ولایتمدار را خلق کرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان رزن زیر بارش سنگین برف با حضور شخصیت‌ها، جریان‌ها، نخبگان و مسوولان شهرستان به وی‍ژه مردم شهرستان رزن باشکوه هر چه بیشتر برگزار شد.

حضور کودکان، زنان و دختران و اقشار مختلف مردم از ویژگی‌های جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در رزن بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار