امروز تویسرکانِ پوشیده از برف، شاهد رخدادی عظیم بود، رخدادی که ریشه در انقلاب چهل سال پیش داشت و این نهال انقلاب که با خون شهیدان در دهه‌های متناوب که به زخم نیش دشمن به شهادت رسیدند آبیاری شد و با همنوایی و هم صدایی و به ویژه وحدت ملت با دولت به درختی قوی و استوار مبدل شده است. 
کد خبر: ۷۱۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 11 February 2019
در یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر، روز پیروزی حق بر طاغوت، روز میثاق با رهبری، مردم غیور و همیشه در صحنه دارالمؤمنین «تویسرکان» همگام و هم پا با ملت سراسر ایران و در زیر بارش دانه‌های ریز و درشت برف که یادآور پیروزی سپیدی بر سیاهی است حضور گسترده خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایسنا، آنچه که خیره کننده بود حضور نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در یوم الله ۲۲ بهمن بودکه نشان از اقتدار و استحکام انقلاب اسلامی ایرانی دارد و به حق می‌توان گفت: خون شهیدان به ثمر نشسته و روح انقلابی را در جسم و جان و قلب نونهالان و جوانان این سرزمین به یادگار نهاده است. 

هنوزم هم با گذشت چهل سال از انقلاب امروز در تویسرکان شاهد حضور کودکان، نوجوانان، جوانان که با عشق به حمایت از امام و رهبری خود برخواسته بودند و به زبان کودکانه و صادقانه خود می‌گفتند آمده اند تا میثاقی دوباره با رهبر و شهیدان ببندند و به آمریکا و دشمنان این مرز و بوم بگویند مرگ بر نیرنگتان. 

در لابه لای جمعیت شاهد حضور پدران و مادرانی بودیم که عکس فرزند شهیدشان را در دست داشتند و با افتخار از هدیه دادن جوانشان به انقلاب و امام زمان «عج» سخن می‌گفتند و جوانان نسل چهارم انقلاب بر این صبوری و ایثار اشک میریختند و دست این پدران و مادران را بوسه عشق می‌زدند. 

وقتی از دختر و پسران نسل چهارمی میپرسیم که چرا زیر بارش این برف به خیابان آمده اند با صراحت می‌گفتند آمده اند که بگویند همیشه، همه جا و در همه حال پشتیبان این انقلاب هستند، آن‌ها تاکید داشتند که آمده اند تا بگویند آمریکا مرگ بر تو.

جوانی می‌گفت: آمده ام به دشمنان بفهمانم درد ما مشکلات اقتصادی، گرانی و کمبود‌های مادی نیست درد ما نیرنگ‌ها و تفرقه افکنی‌های شما یاوه گویان است و ما با هوشیاری و آگاهی نقشه‌های شما را نقش بر آب خواهیم کرد. 

پدری هم عنوان کرد برای انقلاب و مبارزه با دشمن کوچک و بزرگ، پیر و جوان و کودک تفاوتی ندارد و باید خالصانه از جان گذشت. 

امروز به جرات می‌توان گفت: شهیدان خونشان به هدر نرفت و درخت انقلاب تنومندتر از قبل به ثمر نشسته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار