‌آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی تبعیت از، ولی فقیه را رمز پیروزی ایران اسلامی در مقابله با ۴۰ کشور دنیا عنوان کرد و گفت: به برکت رشد اسلام همه انسان‌ها نفع می‌برند و باید از کشور‌های مظلوم و ستمدیده حمایت کرد.
کد خبر: ۷۱۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 09 February 2019
نماینده، ولی فقیه در همدان با بیان اینکه غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و بدعهدی اروپا در مسئله برجام اثبات شد، گفت: دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله طه‌محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت نماز‌گزاران به رعایت تقوای الهی و با تأکید بر لزوم توجه به سیره حضرت زهرا (س) اظهار داشت: توجه به شیوه تربیت فرزندان بزرگترین درسی است که باید از حضرت فاطمه (س) الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه اگر امروز پدر و مادر‌ها غفلت کنند دشمنان، فرزندان آن‌ها را تسخیر می‌کنند، خواستار توجه به رعایت سبک زندگی اسلامی ـ. ایرانی شد.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه جز خاندان حضرت زهرا (س) هیچ جریانی وحدت‌آفرین نیست، افزود: آمریکا با تمام توان به دنبال مانع‌تراشی مقابل وحدت مسلمانان است که باید مراقب باشیم.

طه‌محمدی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تکیه بر احکام اسلامی همه اقوام را متحد کرد و در نهایت انقلاب شکل گرفت، خاطرنشان کرد: امت اسلام برادر یکدیگر هستند و وقتی اسلام واقعی ساری جاری شود، همه به سمت آن جذب می‌شوند.

‌وی تبعیت از، ولی فقیه را رمز پیروزی ایران اسلامی در مقابله با ۴۰ کشور دنیا عنوان کرد و گفت: به برکت رشد اسلام همه انسان‌ها نفع می‌برند و باید از کشور‌های مظلوم و ستمدیده حمایت کرد.

وی در ادامه با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، نمونه آن را مذاکره در قضیه برجام دانست و گفت: آمریکا بدعهدی کرد و اروپایی‌ها به دروغ گفتند برجام را حفظ می‌کنند، اما امروز می‌بینیم ادعای آن‌ها فریبی بیش نبود.

امام جمعه همدان با بیا اینکه اروپایی‌ها بیانیه ۱۲ ماده‌ای وقیحانه‌ای دادند و در آن از موشک‌های ایران ابراز نگرانی کردند گفت: این در حالی است که مشخص نیست خود آن‌ها چندین هزار اسلحه به منطقه ارسال می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این حضور را دشمن‌شکن دانست و گفت: باید از آرمان‌های انقلاب در هر شرایطی دفاع کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار