رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان خبر داد: در جلسه مشترک رئیس شورای اسلامی شهرستان بم با رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان، گفت: در حاشیه بازی تیم‌های فوتبال شهرداری همدان و بم و در دیدار با رئیس شورای شهرستان بم طرح خواهرخواندگی این دو شهر مطرح شد.
کد خبر: ۷۱۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 07 February 2019
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از مطرح بودن خواهرخواندگی شهر‌های همدان و بم خبر داد.
به گزارش ایکنا، حسین قراباغی در جلسه مشترک رئیس شورای اسلامی شهرستان بم با رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان، گفت: در حاشیه بازی تیم‌های فوتبال شهرداری همدان و بم و در دیدار با رئیس شورای شهرستان بم طرح خواهرخواندگی این دو شهر مطرح شد.
وی افزود: ضمن بررسی ظرفیت‌‎های گردشگری و بهره‌مندی از فرصت تبلیغات در مقاصد گردشگری حائز اهمیت در کشور، مقرر شد نسبت به خواهرخوانندگی این دو شهر با سابقه، فرهنگ و تمدن اقدام شود.
قراباغی اضافه کرد: در این راستا قرار است برای برگزاری هفته فرهنگی همدان در شهریور ماه که مقارن با روز همدان و از سویی نیز جشن سپاس از مائده‌های الهی «جشن خرما» در شهر بم است، هماهنگی لازم صورت پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار