احمد توصیفیان خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۰ تا کنون در مجموع ۱۷۰ میلیارد تومان به استان همدان در زمینه‌های مشاغل خانگی اعتبار ابلاغ شده که ۱۶ هزار و ۵۴۹ نفر از آن برخوردار شدند.
کد خبر: ۷۱۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ 07 February 2019
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۰ تا کنون ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در همدان پرداخت شده است.

به گزارش نافع، توصیفیان با بیان اینکه کسب‌و‌کار‌های خانگی به عنوان یکی از راهکار‌های مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می‌شود، اظهار کرد: با توجه که اینکه این مشاغل در منزل انجام می‌شود، مزایای بسیاری را به دنبال دارد که مهمترین آن ایجاد توازن بین مسؤولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه‌های مربوط به خرید، رهن و یا اجاره کارگاه، ایاب و ذهاب و البته استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه‌های کار خانوادگی است.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای دریافت مجوز مشاغل خانگی باید به سامانه در نظر گرفته شده مراجعه و دستگاه مربوط با شغل خود را از آن انتخاب کنند و پس از آن درخواست بررسی و مراحل قانونی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در سال ۱۳۹۷، ۳۲۳ مورد رشته مشاغل خانگی تعریف شده ادامه داد: از سال ۱۳۹۰ تا کنون بیش از ۳۸ هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده است که حدود ۳۰ هزار آن در دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار