سردار سالار آبنوش با اشاره به مؤلفه‌های قدرت ایران گفت: تنها ۷ کشور در جهان به فناوری هسته‌ای دست یافته و اجازه نمی‌دهند سایر کشور‌ها به این قدرت برسند، اما جمهوری اسلامی توانسته به لطف خداوند و همت دانشمندان بومی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای دست یابد.
کد خبر: ۷۱۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ 07 February 2019
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: اقتصاد ایران به مدیران جهادگری، چون شهید همدانی و قاسم سلیمانی نیاز دارد تا جنگ اقتصادی و روانی که نشان‌گر عجز دشمن در برابر توان نظامی و علمی نظام جمهوری اسلامی است، خنثی شود.

به گزارش تسنیم، سردار آبنوش در یادواره ۲۵۲ شهید مسجد زینبیه همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاورد‌های مهمی با خود به همراه داشته و نظام جمهوری اسلامی را بر قلّه اقتدار نشانده است، چیزی که دشمنان چشم دیدن آن را ندارند و به همین دلیل درصدد براندازی نظام با جنگ روانی و اقتصادی هستند.

آبنوش بیان کرد: هریک از آن کشور توانایی استفاده از یک نوع آب را دارند، اما ایران توانسته انرژی هسته‌ای را هم از آب سنگین و هم آب سبک به دست آورد.

وی مطرح کرد: در اختیارگرفتن هوافضا از دیگر مؤلفه‌های قدرت یک کشور است که تنها ۳ کشور چنین قدرتی داشتند، اما ایران توانسته چهارمین کشور مطرح در این زمینه باشد و از نظر قدرت رصد هم نخستین مقام را در جهان دارد.

معاون پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) افزود: در بحث ماهواره و ماهواره‌بر هم ایران پنجمین قدرت مطرح در جهان است و داشتن چنین قدرتی دشمن را به خشم آورده است.

آبنوش گفت: دستیابی به قدرت دریایی از دیگر مؤلفه‌های قدرت نظام است که دشمن را به حیرت انداخته است، زیرا زیردریایی‌هایی که آن‌ها در آب‌های خلیج فارس مستقر کرده اند توان پرتاب موشک‌هایی با برد حداکثر ۲۶.۵ کیلومتر را دارد، اما موشک‌های ساخته شده به دست جوانان ایران ۱۲۰ کیلومتر برد دارد.

ایران مقام دوم دانش شبیه سازی و ژنتیک را در جهان دارد

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج افزود: رسیدن به این قدرت جزء با توکل بر خداوند امکانپذیر نبود، زیرا فعالان این حوزه‌ها جوانان متدین و اهل دعا و نیایش هستند.

آبنوش اعلام کرد: مؤلفه پنجم قدرت دستیابی به علوم زیرساختی مانند نانوست که داشتن آن قدرت بسیاری را در حوزه دفاعی و پزشکی و بسیاری زمینه‌های دیگر فراهم می‌کند و ایران اسلامی جزء ۲ تا ۳ کشور نخست جهان در حوزه نانو به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: دستیابی به دانش استفاده از نانو موجب نگرانی دشمن شده، زیرا دیگر نمی‌تواند به وسیله آن ما را تهدید کند تا جایی که ۲۸ استاد دانشگاه آمریکا به دولتشان نامه نوشتند و اعلام کردند چرا ایران را تهدید می‌کنید در حالی که در دانش نانو از ما سبقت گرفته است.

آبنوش با بیان اینکه این نامه در رسانه‌ها و پایگاه‌های اینترنتی موجود است، گفت: مؤلفه بعدی دانش شبیه‌سازی و ژنتیک است که تحول اساسی در جهان ایجاد کرده و ایران مقام دوم جهان را دارد.

وی تصریح کرد: دشمن چشم دیدن توانایی‌های نظام جمهوری اسلامی را ندارد و می‌داند که اگر مانع حرکت رو به رشد این کشور نشود در آینده نزدیک پرچم "لااله الّا اللّه، محمّد رسول اللّه، علی، ولی اللّه" به وسیله ایران در جهان به اهتزاز در‌می‌آید.

آبنوش با بیان اینکه این هدف در حال محقق شدن است و دشمن نمی‌تواند کاری از پیش برد، گفت: توانایی ایجاد زیرساخت‌های شهری مانند پل و راه هم از دیگر مؤلفه‌های قدرت ایران است و در بحث مهار آب هم اقدامات خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: نیاز سالانه کشور به آب شیرین ۲۳ میلیارد متر مکعب است در حالی که ۱۲.۸ میلیارد متر مکعب آب رودخانه‌ها به خلیج فارس و دریای خزر ریخته و هدر می‌رود، اما جوانان بسیجی این مرز و بوم پس از مطلع شدن از دغدغه مقام معظم رهبری در این زمینه دست به کار شده و با ایجاد کانال و تونل در حال هدایت آب‌ها به داخل کشور هستند.

معاون هماهنگ‌کننده پیشین قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، توانایی ساخت سد را از دیگر مؤلفه‌های قدرت ایران دانست و گفت: زمانی که موصل در دست داعش بود، سد موصل ترک برداشت و اگر ویران می‌شد ۲ تا ۳ میلیون نفر در شهر کاظمین و سامرا زیر آب می‌رفتند، متخصصان حوزه سد سازی هم نتواستند کاری برای آن انجام دهند و اعلام کردند که علاج این کار تنها به دست جوانان ایران است که انجام شد.

جای خالی "شهید همدنی‌ها" و سردار "سلیمانی ها" در اقتصاد ایران احساس می‌شود

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور هم گفت: وقتی دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای مردم بیان می‌شود، سئوال می‌کنند کشوری که توان پرتاب موشک ۱۲۰ کیلومتر برد و ماهواره را دارد چرا در عرصه اقتصاد ضعیف بوده و پس از ۴۰ سال هنوز در صف گوشت هستیم؟

آبنوش با اشاره به عوامل مؤثر در تأمین رفاه عمومی مطرح کرد: نظام پولی و بانکی، شبکه گمرکی، دارایی و مالیات، شبکه توزیع و مصرف و نظام بیمه از مهم‌ترین این موارد است که اگر سالم باشند رفاه ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به فرار‌های مالیاتی هم بیان کرد: افراد مخلص و سالمی، چون شهید همدانی و قاسم سلیمانی که سر سپرده رهبرند باید اقتصاد ایران را در دست گیرند تا حوزه اقتصاد هم مانند سایر عرصه‌ها پیشرفت کند.

آبنوش با بیان اینکه هزاران قاسم سلیمانی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: اقتصاد بیمار ایران به مدیران جهادگر نیاز دارد تا از این وضعیت خارج شود، مدیرانی که سالم و پاک دست هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار