معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت:استان همدان دارای ۱۰ شهرک تصفیه خانه فاضلاب است و در حال حاضر در کشور ۱۷۵ هزار متر معکب فاضلاب در روز تصفیه خانه فاضلاب ظرفیت سازی شده و در قالب ۲۰۲ شهرک و ۲۲ مدون تصفیه خانه فاضلاب است که این خدمت متمرکزی است که به واحد‌های صنعتی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۷۱۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 07 February 2019

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت:استان همدان دارای ۱۰ شهرک تصفیه خانه فاضلاب است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، فتحعلی محمد زاده در مراسم افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سهند و همزمان پروژه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی شهر سامن با اشاره به ایام ده فجر و دستاورد‌های انقلاب اسلام در چهل سال گذشته اظهار کرد: یکی از خدمات ما در شهرک‌های صنعتی به خاطر واحد‌های صنایع کوچک هستند که احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب مرکزی بوده است. 

وی بیان کرد:در حال حاضر در کشور ۱۷۵ هزار متر معکب فاضلاب در روز تصفیه خانه فاضلاب ظرفیت سازی شده و در قالب ۲۰۲ شهرک و ۲۲ مدون تصفیه خانه فاضلاب است که این خدمت متمرکزی است که به واحد‌های صنعتی ارائه می‌شود.

محمد زاده تصریح کرد: هدف از احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب کنترل آلایندگی و کمک به مسائل زیست محیطی و کاهش بار آلایندگی واحد‌های صنعتی و توسعه پایدار و همچنین استفاده بهینه آب از فاضلابی که از پساب کارخانه‌ها خارج می‌شود مجددا پس از تصفیه برای آبیاری فضای سبز داخل واحد‌ها استفاده شود که این امر خود کمکی به منابع آبی شهرک‌ها است.

 معاون شهرک‌های صنعتی کشور با اشاره به افتتاح مرکز تصفیه خانه ناحیه صنعتی سهند افزود: واحد‌های این شهرک که واحد‌های از قبیل: غذایی و خشکبار است، بسیار موفق بوده و در این شرایط فعلی واحد‌های خوبی در این شهرک صادرات دارند که ارز آوری خوبی برای کشور است. 

وی در ادامه گفت: در مجموع استان همدان ۱۰ شهرک دارای تصفیه خانه فاضلاب است که حدود ۷۷ درصد واحد‌های این شهرک‌ها زیر پوشش تصفیه خانه هستند.

 در این مراسم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سهند ملایر و همزمان پروژه‌های شهرک‌های صنعتی سامن با اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیون تومان افتتاح شد.
10 شهرک تصفیه خانه در استان همدان/ هدف از احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب کنترل آلایندگی و کمک به مسائل زیست محیطی است
10 شهرک تصفیه خانه در استان همدان/ هدف از احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب کنترل آلایندگی و کمک به مسائل زیست محیطی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار