جهانگیر ملکی با بیان اینکه ۹۹.۹۷ درصد از جمعیت روستایی ملایر از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اظهارکرد: از ۲۰۸ روستای ملایر، تاکنون ۱۹۸ روستای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده اند. 
کد خبر: ۷۱۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 07 February 2019
رئیس شرکت گاز با بیان اینکه صد درصد جمعیت شهری این شهرستان دارای گاز هستند، گفت: از سال ۹۲ تاکنون در دولت تدبیر و امید بیش از ۶۰ روستای ملایر از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش ایسنا، ملکی افزود: قبل از دولت تدبیر و امید و از ابتدای شروع طرح گازرسانی به روستا‌های ملایر، حدود ۷۰ درصد روستا‌ها که شامل ۱۳۶ روستا هستند، گازرسانی شدند.

وی اظهارکرد: حجم بالایی از طرح گازرسانی به روستا‌های ملایر در دولت تدبیر و امید انجام شد و بیش از ۳۰ درصد از روستا‌های این شهرستان از سال ۹۲ تاکنون از نعمت گازرسانی بهره‌مند شدند.

ملکی با اشاره به افتتاح طرح گازرسانی به ۶ روستای ملایر با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان در هفته دولت امسال، خاطرنشان کرد: ملایر دارای بیش از صد هزار مشترک گاز است و بیش از ۹۹.۹ درصد از جمعیت این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند. 

رئیس شرکت گاز ملایر افزود: در حال حاضر عملیات گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به اتمام رسیده و در آستانه برگزاری جشن اتمام گازرسانی به روستا‌ها هستیم. 

وی با بیان اینکه ۹۹.۹۷ درصد از جمعیت روستایی ملایر از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اظهارکرد: از ۲۰۸ روستای ملایر، تاکنون ۱۹۸ روستای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده اند. 

ملکی ادامه داد: تنها گازرسانی به روستا‌های سنگده، چشمه پهن و بیش آغاج و به دلیل داشتن تعداد خانوار پایین که بین ۵ تا ۱۲ خانوار هستند، باقی مانده که سرانه گازرسانی آن‌ها بیشتر از قیمت مصوب است. 

وی با اشاره به جدیت دولت در گازرسانی به روستاها، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای گازرسانی به روستا‌های باقیمانده نیز در دستور کار ما قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار