حسن اباذری با بیان اینکه هاکی همدان دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی در کشور است، عنوان کرد: مردم همدان هاکی را دوست دارند و جذب هاکی باز در همدان بسیار راحت‌تر از استان‌های دیگر است.
کد خبر: ۷۱۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 06 February 2019
سرپرست فدراسیون هاکی گفت: فدراسیون هاکی پشتوانه‌سازی و استعدادیابی در این رشته را اولویت قرار داده است.

به گزارش مهر، حسن اباذری در مجمع انتخاباتی هیئت هاکی همدان با گرامیداشت یاد و خاطره بهرام شفیع رئیس متوفی فدراسیون گفت: مرحوم شفیع ۱۴ سال ریاست فدراسیون هاکی را برعهده داشت و اقدامات زیادی برای رشد این رشته ورزشی انجام داد.

وی ادامه داد: بهمن ماه سال گذشته عنوان سومی جهان را به دست آوردیم و در این مدت باید تلاش کنیم شرایط فعلی را حفظ کنیم و با تقویت و معرفی نیرو‌های جدید این جایگاه را ارتقا ببخشیم.

وی مهمترین برنامه‌های فدراسیون هاکی را پشتوانه‌سازی و استعدادیابی خواند و افزود: سال‌ها در رشته هاکی فعالیت داشته و با نقاط ضعف و قوت این رشته به خوبی آشنا هستم و بر همین اساس تمام تلاشم در این مقطع تقویت تمامی رده‌های سنی خواهد بود.

اباذری با بیان اینکه در حال حاضر هاکی در ۳۱ استان دارای هیئت است، افزود: هفته گذشته برای نخستین بار هاکی در ۳۱ استان فعال شد و امیدواریم با تلاش و پیگیری بتوانیم شاهد پیشرفت هاکی کشور باشیم.

حسن اباذری با بیان اینکه هاکی همدان دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی در کشور است، عنوان کرد: مردم همدان هاکی را دوست دارند و جذب هاکی باز در همدان بسیار راحت‌تر از استان‌های دیگر است.

وی خواستار همدلی و تعامل در هیئت هاکی استان همدان شد و گفت: حضور ۶ کاندیدا در این مجمع نشان از احساس مسئولیت و علاقمندی جامعه هاکی به این رشته دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: لازمه موفقیت هاکی همدان در کشور تعامل و همدلی تمامی اعضای خانواده هاکی استان و حمایت سایر اعضا است.

محسن جهانشیر گفت: یکی از دغدغه‌های اداره کل ورزش و جوانان ساماندهی مجامع انتخاباتی است و و قصد داریم مجامع انتخاباتی این هیئات را تا پایان سال برگزار کنیم.

جهانشیر عنوان کرد: هاکی همدان در کشور جایگاه خوبی دارد، اما باید جایگاه هاکی همدان در کشور ارتقا یابد.

وی یادآور شد: ورزش قهرمانی باید مورد توجه قرار گیرد تا قهرمانان در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی کنند، اما فلسفه وجودی ورزش در مرحله اول حفظ سلامتی سپس وحدت، همدلی و قهرمانی است.

وی خواستار استعدادیابی و نخبه پروری در هیئت جدید شد و افزود: مجموعه هیئت هاکی باید با برنامه ریزی به دنبال استعدادیابی و نخبه پروری باشند و در این راه از تمام سرمایه‌های این هیئت استفاده کنند.

گفتنی است؛ مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان همدان پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور حسن اباذری سرپرست فدراسیون هاکی، محسن جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان و نماینده بازیکنان، مربیان و بخش‌های تابعه همدان برگزار و صابر احمدی، محمد جواد جعفری، پوریا حصاری، آرش طاهری، احسان گردان و سعید مرآتی کاندیدا‌های تصدی این هیئت بودند که پس از بیان برنامه‌ها و اهداف صابر احمدی، آرش طاهری، احسان گردان و سعید مرآتی به نفع پوریا حصاری کناره گیری خود را اعلام کردند تا در نهایت جواد جعفری و پوریا حصاری برای ریاست این هیئت با هم رقابت کنند.

در پایان رای گیری پوریا حصاری با کسب ۷ رای از ۱۳ رای ماخوذه برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت هاکی استان همدان انتخاب شد و محمد جواد جعفری دیگر کاندیدای این مجمع نیز ۶ رای کسب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار