نماینده مردم رزن در خانه ملت با اشاره به اینکه ما در کمترین زمان، بیشترین پیشرفت را داشتیم تصریح کرد: میزان مراکز علمی، تعداد دانشجویان، پزشکان و مراکز درمانی و ... را پیش و بعد از انقلاب بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که پیشرفت‌های ایران بیش از آنچه که تصور می‌شد، رخ داده و حتی با کشور‌های دیگر نیز قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۷۱۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 06 February 2019
حسن لطفی با بیان اینکه امروز آمریکا و استکبار در مقابل انقلاب اسلامی عددی نیستند گفت: ضعف فعلی ما در مدیریت و برنامه‌ریزی به خاطر موازی‌کاری در دستگاه‌های اجرایی کشور است که باید با وحدت و همدلی، یکپارچگی و برنامه‌ریزی آن را برطرف کنیم.

به گزارش فارس، لطفی با بیان اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب باید به تحولات واقع‌بینانه نگاه کنیم اظهار کرد: توسعه کشور در حوزه‌های عمرانی، زیرساخت‌ها، تلفن، جاده‌ها، مراکز آموزشی و علمی را می‌توان به خوبی مقایسه کرد.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب آمریکا هرگز اجازه استقلال به ایران را نداد افزود: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا پیشرفت‌های انقلاب که در طول ۴۰ سال گذشته اتفاق افتاده قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه در کنار این رشد ضعف‎هایی نیز در برنامه‌ریزی و مدیریت وجود دارد ادامه داد: این مسائل هم به مجریان و کوتاهی مسؤولان بازمی‌گردد که مانع از رسیدن به کمال مطلوب در برخی از حوزه‌ها شده‌اند.

لطفی با اشاره به اینکه ما در شرایطی کشور را توسعه دادیم که هزاران مانع وجود داشت خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و داخلی لحظه‌ای از مانع‌تراشی دست برنداشتند و با این وجود توسعه ایران محقق شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید کاستی‌ها را نیز می‌بینیم گفت: هنوز نتوانستیم عدالت اجتماعی را به نحو مطلوبی اعمال کنیم و با حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی روبه‌رو هستیم.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موارد را باید اصلاح کرد افزود: باید ضمن اینکه زیرساخت‌ها را فراهم می‌کنیم در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت کشور اصلاحات لازم انجام شود تا به اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا و استکبار در مقابل انقلاب اسلامی عددی نیستند تصریح کرد: ضعف فعلی ما در مدیریت و برنامه‌ریزی به خاطر موازی‌کاری در دستگاه‌های اجرایی کشور است که باید با وحدت و همدلی، یکپارچگی و برنامه‌ریزی آن را برطرف کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار