مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۹۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۵۰۷ میلیارد ریال پرداخت شده است که بانک کشاورزی در این زمینه رتبه دوم سیستم بانکی استان را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۷۱۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 05 February 2019
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۹۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۵۰۷ میلیارد ریال پرداخت شده است که بانک کشاورزی در این زمینه رتبه دوم سیستم بانکی استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش تابناک همدان، هوشنگ حیدرنژادیان در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون ۲۸ هزار و ۳۷۷ فقره تسهیلات به ارزش ۸۲۹۴ میلیارد ریال در استان همدان پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته رشد ۴۲ درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۸ فقره تسهیلات از صندوق توسعه ملی در بخش‌های مختلف پرداخت شده که ۴۰۰ نفر اشتغالزایی را به دنبال داشته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات مهم در مقطع فعلی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی است، خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد سهم تسهیلات روستایی کشور به بانک کشاورزی اختصاص داده شده و مابقی به صندوق کارآفرینی امید، بانک صنعت و معدن و پست‌بانک اختصاص داده شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان با بیان اینکه ۲۶۰ طرح اشتغال پایدار روستایی به ارزش ۱۱۸۱ میلیارد ریال در بانک کشاورزی تسهیلات دریافت کرده‌اند، یادآور شد: ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات توسط کمیته امداد امام خمینی در استان همدان پرداخت شده که ۵۰ نفر اشتغالزایی به دنبال داشته است.

 وی با اشاره به اینکه اعتبار ابلاغی تسهیلات اشتغال روستایی به بانک کشاورزی استان همدان ۹۲۳ میلیارد ریال بوده است، افزود: در استان همدان ۱۰۰ درصد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی جذب شده است.

وی خاطر نشان ساخت: در شرایط فعلی بند خ. ماده ۳۳ در بانک کشاورزی جاری و ساری است به طوریکه سقف اعتباری در نظر گرفته شده برای کشاورزان ۱۱۰ میلیون ریال است، اما در حال حاضر ۸۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی به کشاورزان پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان با تاکید بر این که بانک کشاورزی همراه و شفیق کشاورزی استان است یادآور شد: شرایط کار بانک کشاورزی این است که چراغ هیچ واحدی خاموش نشود و روشن نگه داشتن چر اغ واحد‌های تولیدی در اولویت کار است.

حیدرنژادیان با بیان اینکه در آمار مطالبات سیستم بانکی استان همدان ۳۲۰۰ میلیارد ریال مطالبه مربوط به بانک کشاورزی است، افزود: در سیستم بانکی استان ۳۵ درصد از مطالبات مربوط به بانک کشاورزی است که معادل ۳۲۰۰ میلیارد ریال است.

 وی از فعالیت ۵۰ شعبه بانک کشاورزی در استان همدان خبر داد و گفت: در راستای تجارت الکترونیک ۸۶۹۴ دستگاه پوز به فعالین اقتصادی داده شده و ۷۷ دستگاه خودپرداز برای ارائه خدمات در شعب مختلف نصب شده است.

 حیدرنژادیان با اشاره به ایجاد گروه‌های خودیار در بانک کشاورزی استان همدان، خاطرنشان کرد: تنها بانکی که در کشور در این زمینه ورود کرده بانک کشاورزی است و امسال این طرح برای اولین بار در استان همدان در ۶ شهرستان به صورت پایلوت اجرای می‌شود.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان در پایان با بیان اینکه اعتبار ابلاغی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی کل استان همدان ۱۰۷۳ میلیارد ریال است، اظهار داشت: بانک کشاورزی هزار و ۱۸۱ میلیارد ریال اعتبار پرداختی و مصوب را در عملکرد خود دارد در حالیکه اعتبار ابلاغی به این بانک ۹۲۳ میلیارد ریال بوده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار