مسئول ناظر فنی پروژه‌های عمرانی بخشداری مرکزی کبودراهنگ گفت: همکاری بنیادمسکن با بخشداری با همت دهیاران به عنوان مدیران ارشد روستا، در زمینه اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در سطح بخش هاست که یکی از شاخص‌ترین عملکرد بنیاد مسکن‌ انقلاب اسلامی اجرای طرح هادی در سطح روستا‌های شهرستان است.
کد خبر: ۷۱۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱ 05 February 2019

شاخص ترین عملکرد بنیاد مسکن اجرای طرح هادی در روستا‌ها با تعامل دهیاران است.
 
مسئول ناظر فنی پروژه‌های عمرانی بخشداری مرکزی کبودراهنگ در گفتگوی خصوصی با خبرنگار تابناک همدان در کبودراهنگ گفت: همکاری بنیادمسکن با بخشداری با همت دهیاران به عنوان مدیران ارشد روستا، در زمینه اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در سطح بخش هاست که یکی از شاخص‌ترین عملکرد بنیادمسکن‌انقلاب اسلامی اجرای طرح هادی در سطح روستا‌های شهرستان است.

 علیرضا عاشوری با اشاره به اینکه بنیادمسکن دستگاه اجرایی پروژه‌های عمرانی در روستا با نظارت بخشداری فعالیت می‌کند، افزود: با اجرای طرح هادی در روستا‌ها توسط بنیاد مسکن شاهد تغییر صدرصدی چهره روستا‌ها هستیم و این ابتدا به ساکن از برکات انقلاب اسلامی طی چهل سال اخیر است همچنین مرهون تلاش‌های شبانه روزی عزیزان ما در مجموعه بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان می‌باشد.

مسئول ناظر فنی پروژه‌های عمرانی بخشداری مرکزی کبودراهنگ افزود: با توجه به جایگاه و اهمیت بنیاد مسکن و نقش بی بدیل آن در بحث ارائه تسهیلات مقاوم سازی در سطح شهرستان کبودراهنگ، به جرات می‌توان گفت: رضایتمندی صدرصدی مردم را بدنبال خود داشته است اگر هم در اخذ تسهیلات مشکلی بوده در بحث تضامین ارائه شده به بانک هاست.

عاشوری ادامه داد: بنیاد مسکن نهادی است که با انقلاب اسلامی شکل گرفت لذا طرح‌هایی که بعد انقلاب اجرایی شده است باعث بهسازی تمام معابر روستایی گردیده است و بعد انقلاب دگرگونی حوزه عمرانی را در روستا‌ها و ارائه خدمات عمرانی از قبیل: تعریض معابر، زیرسازی و بهسازی، جدول گذاری و آسفالت ریزی شاهد هستیم.

وی گفت: مکاتباتی که بخشداری با بنیادمسکن دارد باعث می‌شود مردم بصورت قانونی و در چارچوب اقدام به ساخت وساز و مقاوم سازی با مدارک تکمیل کنند در این صورت هست که ملک روستایی ارزش پیدامیکند و متقابلا روستا پیشرفت و توسعه می‌یابد.

عاشوری در پایان با اشاره به تمامی زحمات مجموعه بنیاد میکن همدان بویژه مهندس امیری و شهرستان کبودراهنگ گفت: از تلاش‌ها و تعاملات مهندس فاضل مدیر محترم بنیاد مسکن کبودراهنگ، مهندس داوودی همکار ایشان در بنیاد، مهندس شیری و آقایان وکیلی و بختیاری که زحمات این شهرستان بر دوش این عزیزان است نهایت سپاس را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار