سید محسن موسوی ادامه داد: در طی چند روز آینده بارش برف و باران نخواهیم داشت، اما سامانه بارشی از روز جمعه وارد استان می‌شود که از این روز تا اواسط هفته دیگر شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
کد خبر: ۷۱۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 05 February 2019
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه جوی پایدار و آرام را تا پایان هفته شاهدیم، از ورود سامانه بارشی در روز جمعه خبر داد.

به گزارش ایسنا، موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های هواشناسی ماهواره‌ای، جو آرام و پایداری تا پایان هفته بر استان حاکم خواهد بود و اکنون آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد و در برخی از نقاط مه گرفتگی است.

وی ادامه داد: در طی چند روز آینده بارش برف و باران نخواهیم داشت، اما سامانه بارشی از روز جمعه وارد استان می‌شود که از این روز تا اواسط هفته دیگر شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

موسوی با اشاره به تغییرات دما عنوان کرد: دمای هوا از ساعات ابتدایی روز آینده به تدریج افزایش خواهد یافتو دما هوا در ۲۴ ساعت گذشته از منفی ۹ تا ۳ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در پایان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۶ درجه گرم‌ترین و رزن با منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار