حبیب مومیوند از آغاز به کار رسمی شرکت تولید داروی "تدبیر دارو" در آینده‌ای نزدیک در ناحیه صنعتی فرسفج تویسرکان خبر داد و تصریح کرد: فعالیت این شرکت‌ها در کنار شرکت تولید تجهیزات پزشکی و ست سرم الوند شیمی، شهرستان تویسرکان را به قطب تولید داروی غرب کشور تبدیل کرده است.
کد خبر: ۷۱۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 05 February 2019
فرماندار تویسرکان گفت: شهرستان تویسرکان با توجه به فعالیت اثر گذار چندین شرکت معتبر و بزرگ تولید دارو، اکنون به عنوان یکی از قطب‌های تولید دارو در غرب کشور به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، مومیوند اظهار داشت: شهرستان تویسرکان سال هاست که از فعالیت اثر بخش و هدفمند شرکت تولید داروئی فاران شیمی که صادر کننده دارو به مناطق مختلف کشور و حتی خارج از کشور بوده، بهره‌مند است.

وی افزود: همچنین امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، فعالیت شرکت تولید داروی "هگمتان داروی غرب" به صورت رسمی در ناحیه صنعتی فرسفج تویسرکان آغاز شد که ظرفیت تولید داروی تویسرکان را تا سطح قابل توجهی افزایش می‌دهد.

مومیوند همچنین از آغاز به کار رسمی شرکت تولید داروی "تدبیر دارو" در آینده‌ای نزدیک در ناحیه صنعتی فرسفج تویسرکان خبر داد و تصریح کرد: فعالیت این شرکت‌ها در کنار شرکت تولید تجهیزات پزشکی و ست سرم الوند شیمی، شهرستان تویسرکان را به قطب تولید داروی غرب کشور تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: در چند سال گذشته، میزان اشتغالزایی شهرستان تویسرکان در بخش صنعت فقط به ۸۰۰ نفر می‌رسید که با فعالیت شرکت‌های تولید دارو، این میزان اشتغال حداقل نزدیک به دو برابر می‌شود.

خدادای رییس کارخانه هگمتان داروی غرب نیز در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه همدان افزود: کارخانه داروسازی هگمتان داروی غرب در زمینی با وسعت ۱۸ هزار متر مربع با ۷۵۰۰ متر زیربنا و ۲۵۰۰ متر اتاق پاکسازی در شهرک صنعتی فرسفج واقع در شهرستان تویسرکان قرار دارد.

وی اظهار داشت: امروز با حضور معاون اول رییس جمهور فاز ۲ خط تولید این شرکت که مختص به تولید قرص و کپسول و جامدات دارویی می‌باشد افتتاح شد و تا کنون ۶۰ نفر مشغول به کار بوده اند که با افتتاح این فاز تعداد شاغلین در این شرکت به طور مستقیم بالغ بر ۱۴۰ نفر خواهند شد.

مهندس خدادادی در پایان گفت:: اغلب دارو‌های تولیدی در این شرکت برای اولین بار در ایران تولید شده و دیگر نیازی به وارذات این اقلام دارو از خارج از کشور نیستیم و خوشحالیم که توانسته ایم قدمی در جهت خودکفایی و عدم خروج ارز از کشور برداریم و هدفمان حرکت در راستای عمل به سخن رهبری «مبنی بر تولید داخلی و خودکفایی و ایجاد اشتغال» است و امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولین گام‌های موفقتری در این راستا برداریم.

این کارخانه از بزرگترین واحد‌های صنعتی غرب کشور در عرصه تولید دا رو‌های انسانی به شکل قرص، کپسول، شربت و مکمل‌های دارویی است که دارای تاییدیه و تحت لیسانس GMP از سازمان غذا و داروی ایران است.

همچنین این شرکت مورد بازدید و تایید شرکت‌های خارجی از جمله کشور کانادا و آلمان و هلند و ایتالیا و … جهت تولید و همکاری مشترک در ایران قرار گرفته ا. ست.

در این شرکت از یک سامانه ارزشیابی کامل و استاندارد برای نظارت بر کیفیت استفاده می‌شود و تمامی فرآیند‌ها مطابق استاندارد‌های جهانی اجر ا. می‌گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار